Niin onkos ollut mukava pääsiäinen ja olet naista saanut?
Onko ollut mukava pääsiäinen
10
64
Vastaukset
- Anonyymi
Munarikasta påsketonta pääsiäistä vaan sinne Suomeenkin, täältä pattikselta!🌛🌜
- Anonyymi
On ollut mukavaa. Naiset ei kiinnosta. Kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Eiköhän korona vielä leviä eikä kukaan saa naista sitten.
- Anonyymi
Olen naisen saanut ja viinaa juonut. Se tapahtui v 2004. Sen jälkeen en ole viinaa juonut. Olutta olen kyllä juonut mutta suhde on toiminut tähän asti.
- Anonyymi
Suurta munaa olen odottanut !!
- Anonyymi
Niin, että voiko sellainen tippua taivaasta? Vastatkaa.
Enemmän on pääsiäinen muistuttanut teekkarivappua tekemisten puolesta. Mämmit on syömättä ja munat maalaamatta.
- Anonyymi
Ei ne pelastanut pääsiäiseltä.
- Anonyymi
IRautarouvan laulu, Iron maiden, sann marin laulu, ikivanha merimies, sanna:; https://www.youtube.com/watch?v=2AmrIydnXIs
- Anonyymi
Putosin pilkkireissulla avantoon. Onneks en ottanu kun manuaali kairan ja moottorikairan jätin mökille. Se meinaan meni pohjaan. Naaraan sen sitten kesällä magneetin kanssa.
Naskalit on hiton kätevät. Tuli testattua.
Näkyy menneen jo puikolle vaik vahvuutta muuten on.
Naiselta sain ensin haukut jäälle menosta ja sitten halin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144