Siis minulla on vähän rempalleen jäänyttä metsämaata ja siellä jonkunmoista kasvatusmetsää. Itse en ehdi sitä perkaamaan, mutta metsänhoitoyhdistys kyllä raivaisi sen energia puuksi mitättömällä hinnalla. Tarvitseisin koivuja polttopuoksi omakotitalooni, mutta haluaisin ne itselleni. Miten toimia?
Saako koneellisen metsän raivauksen puustoa itselleen?
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Laskua sieltä tulee ei siinä sen kummempaa.Voi tulla halvemmaksi ostaa ne polttopuut klapiyrittäjältä
- Anonyymi
Kysytkö voitko itse pitää metsästäsi harvennuspuita polttopuuksi sen sijaan, että myisit ne energiapuuksi jollekin toiselle?
Ihan oikeasti? - Anonyymi
Mhyyn kans vaan sovitteminkä kokoinen pino sulle tehrään. Tekopalakan voi vähentää sitte puukaupan tilistä. Hyvin kuivuu tuollainen moton vikuuttama puu.
Usei näkee pinoja jossa punainen lappu : Omistajan puita.- Anonyymi
Saahan ne omansa pitää. Melko varmasti toki kalliimpaa, kuin valmiiden klapien osto, mutta harrastukset maksaa. Eipä tuota harrastepohjsista lämmitysmuotoa hinnan takia muutenkaan valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256