Huonosti menee

Anonyymi

Huomasin tämän kuukauden laskua maksamaan mennessä, että edellisestä oli jäänyt uupumaan 0,01€ tästä toki oli sivustolla erillinen lasku viitteineen. Ei sitten osata siirtää noinkin pientä summaa seuraavaan laskuun. Hyvää tietysti oli se, ettei ehtinyt perintään mennä, olisi tullut kymmenien eurojen lisämaksu.

3

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomasitko myös että tämä palsta on tarkoitettu osakesijoittamisesta keskustelemiseen?

• Anonyymi

Elisan toiminta on hämmentävää. Maksettu osamaksu maksettu lasku tietojen mukaan. mutta msksamme ennaskkon noin vajaa viikon. ja 2 viinon kuluttia saamme muistutus ladlun etyä ladku viiväsgynyt ja maksettava heti? tarkistettu psnnilta ladku on msksettu jo 3 viinnoa sitten elisan tilille? Emme ymmärrä mitä tämä toiminta tarkoittaa? pankkimme ihmettemi myös tätä eriskummallista toimintaa. Elisa ei vastaa. ja kulittsjaadiamke sanoi että muistutus lasku on laiton sillä olemme maksaneet kaikki laskut jotka elisa on lähettänyt sähkö postiin kuten on alussa sovittu etä maksut. Olisikohan Elisalla rahapula ja näin laittomasti laskuttavat ylimääräistä. toinen kummallinen adia on että niin sanlttu käyttämätön liittymästä haluavat Velvoittaa 16€ /kk:ssa ja voivst nostaa omin in liittymien hintaa. halusin tai en?? Elisa toimii kysymysmerkillä.... onkohan tämä laillista?

• Anonyymi

Omistatko paljon elisan osakkeita, tai oletko niitä hankkimassa.

Minä meinaan ostaa ensi viikolla, juuri ennen osavuosikatsauksen julkistamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe