Koronavirus
HUSin apulaisylilääkäri Eeva Ruotsalainen hämmästelee maskisuosituksesta luopumista: "Väärä viesti pandemiatilanteesta"
ARI TUHKANEN
21.4. 14:07
•
Päivitetty 21.4. 17:26
Kasvomaskien käytön puolesta koko koronapandemian ajan puhunut HUSin infektiosairauksien apulaisylilääkäri Eeva Ruotsalainen hämmästelee yleisestä maskisuosituksesta luopumista.
Hänen mukaansa maskin käytön lopettaminen on aivan liian aikaista, koska virus leviää edelleen väestössä voimakkaasti.
– Olen huolissani siitä, että se on väärä viesti pandemiatilanteesta. Taudin ilmaantuvuus sekä sairaanhoidon kuormitus ovat olleet koko kevään korkealla tasolla. Lisäksi koronakuolemia on tapahtunut viime kuukausina ennätysmäärä, sanoo apulaisylilääkäri Ruotsalainen.
Koronavirus
Anonyymi
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asun itä Helsinki. Käytin tänäänkin maskia kun olin Prismassa.Käytän myös salilla ,jossa jotain liikuntaa harrastan. Käytän maskia siis siellä missä oli suositus. Ihan sama mitä muut tekee, asia ei kuulu minulle.Huolehdin vain itsestäni.Joten vappu tanssit jää tanssimatta ymm.riennot.terv. vanha nainen/ sydän ja kroppa kuitenkin nuori. itä-helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296