Vappu-gallup: Aiotko leipoa tai valmistaa itse vappuherkkuja vai ostatko valmiina kaupasta?

26

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tippaleipiä olen kerran kokeillut tehdä. Ihan ok juttu. Rahkamunkkeja aion tehdä ja sima pullotettu maanantaina ja eilen jo maisteltiin.

• Anonyymi

Sima ehdottomasti!

• Anonyymi

Rosetteja leivon ja sima on jo tekeytymässä myös perunasalaatin teen itse.

• Anonyymi

Leivon- naisia.

• Anonyymi

Simaa tottakai ja kaupasta Munkkeja.

• Anonyymi

NO ,NYTTTTT! Arvaas mikä se on...NUNNAN..vihoviimeinen toivomus? No,sehän se...KUUMA MUNKKI...JA SEN PITUINEN SE!

• Anonyymi

En aio leipoa, enkä aio ostaa kaupastakaan.

• Anonyymi

Sima on jo valmista tälle vapulle v.2025 ja huomenna teen munkkeja tosin käytän sokerin tilalla steviaa.

• Anonyymi

Minä leivon churroja ja simaa sitä on jo juotu pari päivää tein sen ajoissa, myös noita rosetteja koitan ekaa kertaa tehdä ja tietty perunasalaatti isoäidin reseptillä .

• Anonyymi

En vietä vappua. Olen köyhä.

• Anonyymi

Sokeri herkut saa sitten oksentaa pusikkoon tai pussiin.

• Anonyymi

Vähän niinkuin meitsi joka oksensi Cumuluksen huoneen ihan "yltympäri*. Telkkarin kaukosäädin oli kuin olisi juusto kuorrutuksen saanut. 😆 No aika halvalla siitä selvittiin.

Onneksi nykyään osaa ottaa ns viisaasti eikä laatta enään lennä.

Tv TimmyH

• Anonyymi

Vastauksena gallupiin: En aio.

• Anonyymi

Ihmettelen kommentit että en aio olen köyhä. Ei kenenkään elämä voi olla sima pullosta ja muutamasta munkista kiinni.

Vastaus kymysykseen: Kauoan tuotteilla mennään.

Tv TimmyH

• Anonyymi

Et ole ilmeisesti koskaan ollut köyhä. En kyllä suosittele. Kyllä on elämä simapullosta ja munkista kiinni. En saa muutakaan tarpeellista. Enkä ole sössinyt asioitani. Rahat ei vaan riitä.

• Anonyymi

Jos vain löydän lähikaupasta kookosrasvaa (niitä puolenkilon tankija) niin tekaisen niitä.

• Anonyymi

tankoja*

• Anonyymi

Vappu on ylioppilaiden ja muiden parempien juhla. Itse olen amis ja työläinen joten ei koske minua.

• Anonyymi

Tässä sitä lähdetään kohta töihin. Paremmat ihmiset on vapaalla. Työläinen joutuu raatamaan kaikkein pyhimpinä pidettynäkin päivänä eli työläisten päivänä.

• Anonyymi

Leivon punikkeja turpaan.
      Syön tippaleipiä, juon sahtia.
      Laulan isänmaallisia lauluja.
      Lopuksi poltan punikkien punaiset liput.
      Kyllä. Olen onnellinen 😇

• Anonyymi

Unohdin tehdä omaa simaa, sitä teen melkein säännöllisesti. Gluteenittomia herkkuja teen myös itse, koska kaupan tuotteet ovat usein kuivia eivätkä kovin lähellä oikeita (ja toki ihan v*tun kalliita). Banaanimunkit teen airfryerissa.

• Anonyymi

Teen kunniaa isänmaallisille työväenluokan sankareille. Kolminkertainen hurraahuuto. Eläköön, eläköön ja vielä kerran eläköön. Muista myös sinä olet työläinen tattataa marssin tahtiin mennään tänäkin vappuna.

• Anonyymi

laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

• Anonyymi

Meillä rouva istuu piiraan päällä ja siität ulee piirakalle malli, isäntä voitelee voisulalla ja rysäyttää lastin piirkan päälle.

Vappua kaikille! Siivotkaa jälkenne, kiitos

• Ajattelin tehdä hodareita, mutta tuli äiti ja jouduin kaataa kunnon pöytää suolaiset ja makeat kakut, grillimakkarat ja vihannekset… ens kerralla lähden ulkomaalle😎

• Anonyymi

En ymmärrä miksi pöytä piti kaataa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe