Vappu tulee ja siihen kuuluvat monenmoiset perinteiset herkut. On munkkia, tippaleipää, simaa...
Vappu-gallup: Aiotko leipoa tai valmistaa itse vappuherkkuja vai ostatko valmiina kaupasta?
PS. Helpot ohjeet löydät täältä:
https://www.suomi24.fi/viihde/nain-teet-vappuherkut-helposti-katso-vappu-reseptit-munkit-sima-pelti-lihapiirakka-kinkkurulla?s24
Vappu-gallup: Aiotko leipoa tai valmistaa itse vappuherkkuja vai ostatko valmiina kaupasta?

26
932
Vastaukset
- Anonyymi
Tippaleipiä olen kerran kokeillut tehdä. Ihan ok juttu. Rahkamunkkeja aion tehdä ja sima pullotettu maanantaina ja eilen jo maisteltiin.
- Anonyymi
Sima ehdottomasti!
- Anonyymi
Rosetteja leivon ja sima on jo tekeytymässä myös perunasalaatin teen itse.
- Anonyymi
Leivon- naisia.
- Anonyymi
Simaa tottakai ja kaupasta Munkkeja.
- Anonyymi
NO ,NYTTTTT! Arvaas mikä se on...NUNNAN..vihoviimeinen toivomus? No,sehän se...KUUMA MUNKKI...JA SEN PITUINEN SE!
- Anonyymi
En aio leipoa, enkä aio ostaa kaupastakaan.
- Anonyymi
Sima on jo valmista tälle vapulle v.2025 ja huomenna teen munkkeja tosin käytän sokerin tilalla steviaa.
- Anonyymi
Minä leivon churroja ja simaa sitä on jo juotu pari päivää tein sen ajoissa, myös noita rosetteja koitan ekaa kertaa tehdä ja tietty perunasalaatti isoäidin reseptillä .
- Anonyymi
En vietä vappua. Olen köyhä.
- Anonyymi
Sokeri herkut saa sitten oksentaa pusikkoon tai pussiin.
- Anonyymi
Vähän niinkuin meitsi joka oksensi Cumuluksen huoneen ihan "yltympäri*. Telkkarin kaukosäädin oli kuin olisi juusto kuorrutuksen saanut. 😆 No aika halvalla siitä selvittiin.
Onneksi nykyään osaa ottaa ns viisaasti eikä laatta enään lennä.
Tv TimmyH - Anonyymi
Vastauksena gallupiin: En aio.
- Anonyymi
Ihmettelen kommentit että en aio olen köyhä. Ei kenenkään elämä voi olla sima pullosta ja muutamasta munkista kiinni.
Vastaus kymysykseen: Kauoan tuotteilla mennään.
Tv TimmyH- Anonyymi
Et ole ilmeisesti koskaan ollut köyhä. En kyllä suosittele. Kyllä on elämä simapullosta ja munkista kiinni. En saa muutakaan tarpeellista. Enkä ole sössinyt asioitani. Rahat ei vaan riitä.
- Anonyymi
Jos vain löydän lähikaupasta kookosrasvaa (niitä puolenkilon tankija) niin tekaisen niitä.
- Anonyymi
tankoja*
- Anonyymi
Vappu on ylioppilaiden ja muiden parempien juhla. Itse olen amis ja työläinen joten ei koske minua.
- Anonyymi
Tässä sitä lähdetään kohta töihin. Paremmat ihmiset on vapaalla. Työläinen joutuu raatamaan kaikkein pyhimpinä pidettynäkin päivänä eli työläisten päivänä.
- Anonyymi
Leivon punikkeja turpaan.
Syön tippaleipiä, juon sahtia.
Laulan isänmaallisia lauluja.
Lopuksi poltan punikkien punaiset liput.
Kyllä. Olen onnellinen 😇 - Anonyymi
Unohdin tehdä omaa simaa, sitä teen melkein säännöllisesti. Gluteenittomia herkkuja teen myös itse, koska kaupan tuotteet ovat usein kuivia eivätkä kovin lähellä oikeita (ja toki ihan v*tun kalliita). Banaanimunkit teen airfryerissa.
- Anonyymi
Teen kunniaa isänmaallisille työväenluokan sankareille. Kolminkertainen hurraahuuto. Eläköön, eläköön ja vielä kerran eläköön. Muista myös sinä olet työläinen tattataa marssin tahtiin mennään tänäkin vappuna.
- Anonyymi
laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi
Meillä rouva istuu piiraan päällä ja siität ulee piirakalle malli, isäntä voitelee voisulalla ja rysäyttää lastin piirkan päälle.
Vappua kaikille! Siivotkaa jälkenne, kiitos Ajattelin tehdä hodareita, mutta tuli äiti ja jouduin kaataa kunnon pöytää suolaiset ja makeat kakut, grillimakkarat ja vihannekset… ens kerralla lähden ulkomaalle😎
- Anonyymi
En ymmärrä miksi pöytä piti kaataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331