Onko Dacia hyvä auto?

Anonyymi

Minä pierasen kun näen Dacian tien tukkona. Toinen inhokkimetkki on Suzuki. Kunnon auto on AUDI!!

20

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dacia ei ole hyvä auto, toki Duster hyvä maastoajoon.😊 Audi on viallisin Saksalainen..... Joten audi ei jatkoon, sori🤗 Mazda on PARAS !!

• Anonyymi

Kuten näkyy Audimiehet osaa ainakin tämän palstan aktivoinnin !!

• Anonyymi

Minä pierasen kun näen Dacian tien tukkona.......Tapa se on tuokin saada kuskinpenkki talvella lämpimämmäksi kun penkinlämmitin on heittänyt toimimasta

• Anonyymi

Ei vaan hyvä, vaan paras omassa hintaluokassaan.
      Ei ole edes kilpailijoita.
      Eikä dacia kuskia paljon audimiesten ilmavaivat kiinnosta.

• Lapsellista kirjoittelua!

• Anonyymi

Onko todella niin että vatsa on noin sekaisin kun näkee Dacian. Luulen että Audi-kuski on syönyt hernekeittoa ja ruisleipää ja vatsa oireilee siitä syystä.

• Anonyymi

Se piereskely voi haitata mahdollisia matkustajia, jos joku uskaltaa tulla kyytiisi.

• Anonyymi

Minä pierasen kun näen Dacian tien tukkona....... Kumma kyllä että Audilla ja sen kuskilla on samat vaivat. Kuskilla ei pysy ruoka mahassa ja Audissa myös öljyt häviää koneesta pakoputken kautta, laatua se on sekin !!

• Anonyymi

Onko todellakin niin että audiluskin pakki on sekaisin ja auto kuluttaa öljyä. Onko näillä joku korrelaatio vai onko kyseessä yksittäistapaus. Kyselee hän.

• Anonyymi

Tuleeko Audilla ajaessa ilmavaivoja kuskille? No eipä ole hääppöinen rotisko.

• Anonyymi

Etkö muka tiennyt, että Audeissa on vakiovarusteena fart, ja plop systeemi?

• Anonyymi

Daciat löytää tien tukkona ja audit löytää tien poskesta. Ei ole kumpikaan normaali ihmisten auto.

• Anonyymi

No olisit myös kertonut sen, että mikä sitten on normaali ihmisten auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olisit myös kertonut sen, että mikä sitten on normaali ihmisten auto.

Normaali ihminen ei osta mitään ranskalaista autoa ei daciaa eikä dkw itäblokin tuotosta jota nykyisin audiksikin kutsutaan. Skoda on toki yks kans mitä ei ihminen huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihminen ei osta mitään ranskalaista autoa ei daciaa eikä dkw itäblokin tuotosta jota nykyisin audiksikin kutsutaan. Skoda on toki yks kans mitä ei ihminen huoli.

Kiitos. Tämä selvensi asiaa huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tämä selvensi asiaa huomattavasti.

Ole hyvä vaan.

• Anonyymi

Kiitos ja kumarrus. Pieru ja rusahdus.

• Anonyymi

Ajelet ilmeisesti aina yksin?

• Anonyymi

Sinä piereskelet siinä Audissasi näköjään aina yksin......

• Anonyymi

Minun AUDISSANI haisee paska. Repikää siitä. Mutta plöröjä en päästä pöksyihini toisin kuin tojo kuskit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5199
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      521
      1755
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe