Otin kyseiseltä talolta vakuutuksen, aluksi vaikutti edulliselta mutta kun myyt auton tai vaihdat yhtiötä he perivät muhkeita bonuksia seuraavalla laskulla.
Kerran myös esim. E-laskusopimus lakkasi toimimasta kesken sopimuskauden, ei tullut laskua postissa eikä mitään muistutusta vaan perintäkirje ja muhkeat perintämaksut. Todettiin "järjestelmävirheeksi", korvauksia en saanut, ainoastaan lisää "bonusta" seuraavalle laskulle.
Otan nyt ennemmin vakuutuksen kalliimalta yhtiöltä kuin sen, että maksan vähemmän hetkellisesti ja myöhemmin ilmenee kaiken maailman piilokuluja, jotka mainitaan sopimusehdoissa hyvin vaikeasti löydettävänä...
Luulin että tälläiset konnankoukut on jo mennyttä aikaa...
Varokaa POP vakuutusta
1
744
Vastaukset
Valitettavasti kaikki isot toimijat, siis ne joilla on paljon asiakkaita - esim. sähköyhtiöt, teleoperaattorit, kansainväliset luottokorttiyhtiöt ehkä sitten myös vakuutusyhtiöt toimivat täysin asiakasepäystävällisesti.
Jos yksi asiakas äänestää huonon palvelun vuoksi jaloillaan, sillä ei ole mitään merkitystä, sillä uusia tulee kauppakeskusmyynneistä "halvan hinnan" perään jokainen päivä.
Kaiken hoitaa ATK - myös reskontran - ja ne ATK- ohjelmat on suunniteltu sellaisiksi, etteivät ne ota huomioon edes itse laskuttajan tekemiä virheitä.
Virhe on näillä toimijoilla kokonaan tuntematon käsite, syy on - kumma kyllä - aina asiakkaassa.
Reklamaatioita ei lueta, vaan riitaisetkin laskut pistetään muitta mutkitta perintään.
Jos siis maksat laskusi parikin päivää myöhässä, (esim. pitkä viikonloppu pääsiäisen aikana) sinua odottaa huomautus- ym. korkolaskut ja vaikka lähetät minkälaisia tiliotteita tahansa näytille, että lasku on lähtenyt maksajalta eräpäivänä.
Amex - vain yhden esimerkin mainitakseni - ei ota huomioon Euroopassa voimassaolevaa tapaa, että maksun voi maksaa seuraavana pankkipäivänä, mikäli eräpäivä osuus pyhä- tai juhlapäiväksi.
Jos reklamoit, näitä ei lueta ja olet heille koko ajan vähän, kympin kaksi velkaa, joka siis taas johtaa uusiin huomautuksiin, ennen kun huomaa, että ne on maksettava, vaikka menettelyllä ei ole lain tukea.
Itse maksoin näppäilyvirheen vuoksi - mikä on siis aivan inhimillistä - usean satasen liikaa. (Kumma, ettei verkkopankkiohjelma reagoi tähän kertomalla, ett summa on väärä)
Tätä palautusta sai odottaa kuukauden, eikä kukaan ymmärtänyt, kun sanoin, että tämä raha oli tavalliselle kuluttajalle suuri ja aiheutti näinollen asiakkaan päässä muita ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738