Olen hankkimassa kotihälytintä. Osui tuollainen https://www.amazon.de/-/en/System-Wireless-Complete-Controls-Doorbell/dp/B08SB7FDT9/ref=sr_1_132?crid=3GU7DDYY7ZYGK&keywords=hausalarmanlagen&qid=1648485365&sprefix=home alarm system,aps,1511&sr=8-132&th=1 wifi-systeemi näkökenttään. Tiedän(?) kai miten se käyttöpaikalla laitetaan toimintakuntoon mutta miten sitä kauko-ohjataan. Kännykälläkö? Pitääkö olla jokin ohjelma vai millä tavoin se hoituu?
Wifi Kauko-ohjaus?
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin tuollaista tarvitset? Suomesta saat turvajärjestelmän kotiisi kuukausimaksullisesti, esimerkiksi Securitas.
Tietysti, jos haluat olla maksamatta kuukausimaksua, voit hankkia kotiisi valvontakameran, joka tarvittaessa hälyyttää kännykkääsi. Toki siinäkin tarvitaan internet-yhteys, joka maksaa noin 5 euroa /kk, mutta on paljon pienempi, kuin kaupallisilla palveluntarjoajilla. - Anonyymi
En hankkisi tuollaista!
- Anonyymi
Itse hankkisin itsenäisen valvontakameran, joka toimii 24/7 ja hälyttää, mikäli havaitsee liikettä. Kamera vaatii tietenkin ns. "laitenetin", joltain palvelujen tarjoajalta mutta sen kustannus on noin 5 euroa/kk, jos olet heidän asiakkaansa, muuten tuplasti.
- Anonyymi
Yleensä kaupalliset turvajärjestelmät ovat kalliita.
Itse hankittu nettiin liitetty kamera on halpa ja tiedonsiirto sisältyy nettisi hintaan. Kamera maksaa jotain, samoin myös liittymä, jos et tahdo käyttää omaa internet-liittymääsi, kuten esimerkiksi WIFI:ä, jolloin se sisältyy kuukausi maksun hintaan.
Mutta erillisen liittymän hinta lienee noin 9 euroa Toki senkin saat puoleen hintaan (esim. DNA), jos olet heidän asiakkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246