Halpa pisuaari

Anonyymi

11

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siitä vaan, vaikka olohuoneeseen, eipä näitä juuri asuntojen wc tiloissa näe..

• Anonyymi

Miksei tekisi ja miksipä ei saisi..? Ei tuo kummempi kytkentä ole kuin vessanpytty. Vesiputken voi vetää pinta-asennuksena, mutta viemäri taitaa olla kinkkisempi juttu. Kenelläpä olisi tyhjä viemäriputken pää vessan lattiassa? Lattiakaivokin tuntuu ainakin äkikseltään väärältä paikalta - hajuhaittaa ajattelen...

Ihan fiksu idea muuten, tuolla voisi vuosien mittaan säästää vettä melkoisesti...

• Anonyymi

Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute.

"Niin, vesijohtoverkkoonhan tuota ei tunnetusti liitetä, joten tyyppihyväksynnän puute ei ole puute."

Mistä sitten ottaa huuhteluvedet?

• Anonyymi

Kuvan perusteella tuosta viemäröinnistä puuttuu vesilukko. Eikä noita voi muutenkaan mihinkään lattiakaivoon liittää, haju olisi aivan sanoin kuvaamaton, etenkin kesähelteillä. Vesilukko toki on halpa hankkia, eli ei sen suhteen mitään.

Mihin tuota edes tarvitsee kotona? Onko sillä väliä, että kuseeko urinanaarion ohi lattialle, vai vessanpöntön ohi lattialle? Itse en koskaan kuse seisaaltaan kaupunkiolosuhteissa (olen siis mies), miksi aloittaja siis tuntee tarvetta kusta seisaaltaan?

Mihinkään yleisten tilojen käyttöön tuo ei sovellu, niihin on sitten vähän eri vehkeet!

• Anonyymi

Kyllä tuossa vesilukko täytyy olla, se on varmaankin integroitu pisuaariin. Ei kai tuossa muuta ideaa ole kuin veden säästäminen.
        Kuseksin myös istualtaan, mutta iso osa miehistä pissailee edelleen seisten.

• Anonyymi

Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sentään aina. Kotona ei tulisi mieleenkään kuseksia muuten kuin istuen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan."

Niin, siihen saakka kun joutuu itse pesemään vessan lattian ja seinät.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ettei kenellekään jäisi väärää käsitystä, MIES kusee aina seisaaltaan."

Niin, siihen saakka kun joutuu itse pesemään vessan lattian ja seinät.....

Miesten piikkiin kaikki hyvä laittaa.

Joskus tullut huuhdeltua pytty, kun on shortsit jalassa. Sieltähän sitä roiskuu huuhtelun aikana pieniä pisaroita.... mutta onneksi on syypää moiseen tiedossa!

Työpaikolla yms. miesten WC:t likaisempia ihan siitä syystä, ettei siivoojien mielestä niitä tarvi siivota läheskään yhtä hyvin kuin naisten WC:t. Ei siivota -> nää on aina sottaisia -> ei kannasta siivota -> jne.

• Anonyymi

Seisten tottakai, muutoin mulkku huljuu pöntön vedessä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe