Sormenjälkiä uudessa mikrossa?

Anonyymi

Ostin uuden mikroaaltouunin prismasta eräänä päivänä. Kysynkin onko joku törmännyt samaan että kun otin paketista niin nappuloissa/ovessa muutamia sormenjälkiä vaikka kyseessä uusi käyttämätön mikro. Mikroaaltouunit tulevat pääosin Kiinasta. Tämä on upo mo20mw merkkinen. Väitettiin Upolta että Kiinasta suoraan myymälöihin.

Tietääkö joku onko tämä normaalia jos sormenjälkiä. Onko Kiinassa tapana kokeilla mikroa tai pakata se ilman suojakäsineitä? Tuskin kukaan vaivautuu ottamaan mikron paketista itse ja klähmimään ja tuomaan vaihtoon kun sitä ei edes vaihdeta jos avattu paketti🤔 onko jollain vastaava kokemus että sormenjälkiä uudessa laitteessa???

3

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi vittu sun murheitas Joku sen on varmaan pakannut ja ehkä jättänyt jälkensä. Jos löytyy polikas pitza voi olla murheissaan.

• Anonyymi

Kaupassa avattu kun joku halunnut katsoa millainen se oikein on, eikä ole sattunut olemaan näytekappaletta esillä.

• Anonyymi

Eräs liike tarjosi minulle uutta mikroa jota halusin ensin katsoa liikkeessä ennen ostopäätöstä. Pakkaus ei ollut alkuperäinen vaan se oli jollain teipillä kursittu kokoon. Sormenjäljistä en tiedä kun en älynnyt katsoa. Luukkua ei saanut muuten kuin monen yrityksen jälkeen pysymään kiinni. Jäi kaupat tekemättä.
      En ole siihen liikkeeseen sen koommin mennyt sisälle.
      Katsokaa ihmeessä tavara ennenkuin kannatte sen kotiinne, muutoin tulee vaikka millaisia selityksiä päänne menoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe