Oon tässä jonkin aikaa miettinyt voisikohan mulla olla astma? Oireena monta kuukautta kestänyt yskä sillon tällön, yskäkohtauksia pitkin päivää, rykimistä, jatkuva ”flunssa”. Urheilessa joudun usein lopettamaan kesken, mutta ei kyllä tule mitään hengen ahdistusta eikä yskää tms. Tulee vain sellainen pyörryttävä olo ja alkaa tärisemään. Oon 15-vuotias. Onko kellään kokemuksia tms?
Astma oireet
Anonyymi
1
850
Vastaukset
- Anonyymi
mulla on ihan sama ongelma ja oon 17-vuotias. oon nyt ollu tutkimuksis ja saanu astmalääkkeit mut en oo kuitenkaa varma et onks tää astmaa ja ei oo mitää kunnon diagnoosii. yskä on parantunu syksystä mut äskettäin tullu takas. mäki haluaisin tähän vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164