Meillä tuli vaikeuksia perinnönjakoon. Yksi osakas onkin ulosotossa, ei puhu jne. Tällöin täytyy tehdä toimitusjako. Käräjäoikeus määrää pesänjakajan. Meillä ei ole tiedossa juristia jota ehdottaa käräjäoikeudelle tähän tehtävään. Voiko hakemuksen tehdä ilman nimiä niin että käräjäoikeus itse määrää meille jonkun pesänjakajan.
Voiko käräoijeus määrätä pesänjakajan ilman ehdotettua nimeä
6
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa vaihtoehto pikaisesti on sovintojako kaikkien nimet paperissa.
Ulosottomiehen asettaessa kuolinpesän maksukieltoon ei voi tehdä enää mitään ilman ulosottomieheltä saatua lupaa. Jos olette onnistuneet saamaan rahaa tilille, niin luvan saatuanne velan voi myös maksaa. Toisaalta kuka vain voi velan maksaa saatuaan maksutiedot.
Muussa tapauksessa ulosottomies aloittaa pesänjakajan määräämisen ja kertoo ruljanssin ehkä kestävän viisi vuotta. - Anonyymi
Haluamme tähän pesänjakajan.
- Anonyymi
Ei voi. Määrättävältä henkilöltä vaaditaan suostumus siihen, että hänet määrätään nimenomaiseen pesään pesänjakajaksi.
PK 23:6.2
"Älköön ketään omatta suostumuksettaan määrättäkö pesänjakajaksi älköönkä pesänjakajaa vapautettako toimestaan varaamatta hänelle tilaisuutta tulla asiassa kuulluksi."- Anonyymi
Käräjäoikeuksilla on lista tehtävään hallukkaista asianajajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käräjäoikeuksilla on lista tehtävään hallukkaista asianajajista.
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717