sanokaapas mitenkä tällainen suhteellisen tylsä tyyppi voisi tosissaan ilahduttaa äitiä. ottakaa humioon että meillä on pieni vauva. sävelet soivat sielussani mutta en saa konehesta irti.?
Idea nro1
3
763
Vastaukset
- Fatsu
Minä vien joka vuosi äidilleni ison kimpun valkovuokkoja, ja äitini arvostaa tätä elettä paljon. Ja "pirkka-niksinä" otan aina mettään kynsisakset mukaan jotta saan napsittua vuokot mukaani nopeammin :)
Joskus olen piirtänyt oman kortin, äiti on tykännyt niistäkin.
Riippuu tietysti millaiset perinteet ja tavat kullakin perheellä on, mutta meillä on aina arvostettua pieniä, yksinkertaisia eleitä kuten valkovuokkokimppua tai itse piirrettyä korttia, sen sijaan että olisimme ostaneet kalliita lahjoja. Mutta kukin tyylillään, tietty :)- ...
Mä ajattelin yllättää äitini, joka asuu 300km päässä minusta niin, että lähetän kukkalähetyksen, joka viedään hänen ovelleen saakka=)
Suuri ruusukimppu tai kevätkimppu, oikein liioiteltu, sellasesta mun äiti ainakin tykkää=)
- Minä
Minä toivoin kalevala korun äiti-lapsi korun. Siihen koruun tulee sen värinen kivi kun vauvan sukupuoli, sit niitä saa lisättyä samaan kaulakoruun kun vauvoja tulee lisää. Kultasepän liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174