Olen tainnut ennenkin tunnustaa, että olen heikkona puistoihin, nyt lähipuistoon on sadanmetrin matka. Siellä minä otan koko kesän aurinkoa, ihanan huutjärven rannalla.
Motellinrannan puisto.
8
1233
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä kiva. Saadaan me vanhan seiskatien tällä puolen asuvatkin jotain tekemistä lapsille.
- Anonyymi
Toivon musiikkifestaria, jossa paikkakunnan soittajat ja kuorot pääsevät esiintymään.
- Anonyymi
"Mannermaista tyyliä edustava puisto"
Pyhät pyssyt mitä sontaa! Pyhtää on mitä on, ei se poliitikkojen ylisanoilla paremmaksi muutu. - Anonyymi
Hieno paikkahan se on verrattuna siihen ryteikköön mikä siinä oli. Kunhan pysyykin. Mannermainen,,, heheh. No sanotaan siisti ja mukava, ihan tavallinen. Sekin riittää.
- Anonyymi
Jos vaikka osa nuorista mopoilijoista saataisiin pois koulun pihalta, niin puisto olisi hintansa arvoinen.
- Anonyymi
Pois minne? Siihen juuri valmistuneeseen puistoonko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois minne? Siihen juuri valmistuneeseen puistoonko?
Puistoon, niin koulun piha-alue rauhoittuu ilkivallalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistoon, niin koulun piha-alue rauhoittuu ilkivallalta.
Niin, ja sitten ilkivalta ja häiriö siirtyy puistoon. Olisiko se sitten parempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266