Himankalaiset ovat pitkään valittaneet ja moittineet Kalajoen tyhmää ja väärää päätöksentekoa. Nyt huomaan, että kyllä he taitavat sittenkin olla oikeassa. Näkyi olevan uutinen, että on päätetty sen koirapuiston rakentamisesta kaupungin varoilla. Sehän on sulaa hulluutta rahoja tuommoiseen tuhlata. Kyllä koirille riittää maaseudulla metsiäkin, ei siihen tarvitse puistoa tehdä. Ja vielä suurempaa järjettömyyttä on päätös, jotta kaupunki huolehtii sen koirapuiston kunnossapidosta. Siis että kaupunki siivoaa ne koirankakka-astiat ja tietysti nostelee myös ne kakat ensin astioihin, sillä on turha luulla, että koiran omistajat sen itse tekisivät, koska kaupunki on luvannut huolehtia puiston kunnossapidosta. Kyllä on paljon joutilasta rahaa! Samaan aikaan ilmoitellaan, että TK:ssa neuvonta on suljettu, kun ei ole työntekijää, lääkäriaikoja ei ole ja jonot on pitkiä, vanhusten hoito kaipaisi lisää tekijöitä jne. Mutta noille RAKEILLE kyllä rahaa riittää.
HIMANKALAISET OVAT SITTENKIN OIKEASSA
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt, entiseen Event Park Areenaan kaupunki kustansi 400 000 euron tekonurmen, jotta Kalajoella voitaisiin harjoitella kenttälajeja talvellakin. Mitäs teki Areenalla operoiva, surullisen kuuluisa yrittäjä,? No hän tietysti optimoi ja vuokrasi koiraharrastajille hallivuoroja, jotta nämä pääsivät sille helvetin kalliille tekonurmelle tekemään koirineen esterataharjoituksia. Ei siinä sinällään mitään, mutta kun ne koirat vain sattuivat päästelemään jätöksiään sille tekonurmelle ja joka paikassa pörisevät koirankarvat aiheuttivat sitten eläinpölylle allergisille urheilijajunnuille hengitysoireita, niin vähän meni niinkuin ketuilleen koko homma. Että siihen nähden tämä koirille tehtävä ikioma puisto on pelkästään edistystä ja hyvä juttu. Eikä maksa edes 400 000 euroa!
- Anonyymi
Tyhmä kun kalajokinen
- Anonyymi
Onko joku ongelma aloittajalla? Vai teetkö ite aina oikeat ja täydelliset päätökset?
Taidat olla sulkeutunut ja vanhuuden höperö!- Anonyymi
Siinä on vaan se ero, että kun minä teen päätöksiä ja investointeja niin teen ne omalla rahalla ja omalla riskillä, kun taas kuntapäättäjät ja virkamiehet toimivat kuntalaisten verorahoilla ja veronmaksajien riskillä! Siinä muuten on pieni ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on vaan se ero, että kun minä teen päätöksiä ja investointeja niin teen ne omalla rahalla ja omalla riskillä, kun taas kuntapäättäjät ja virkamiehet toimivat kuntalaisten verorahoilla ja veronmaksajien riskillä! Siinä muuten on pieni ero!
Tässä tapauksessa kuntalaiset itse päättivät mihin rahat käytetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa kuntalaiset itse päättivät mihin rahat käytetään.
Missä on kansanäänestys pidetty?
- Anonyymi
Kylän pinnassa asuu porukkaa jotka syövät, juovat ja kakkaavat. Kukas tämän kaiken maksaa, Me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728