Taina Uppa on paha poliisi

Anonyymi

12

3083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taina on vienyt laittomasti kilvet monesta moposta. Muka kevari. Tällain toimii suomen rikollinen poliisi.

• Anonyymi

Poliisin ammattiin ei pitäisi valita persoonaltaan ja moraaliltaan epävakaita ihmisiä. Poliisin pitäisi haluta ihmisille pääsääntöisesti hyvää ja samaan aikaan vaatia ihmisiä noudattamaan lainsäädäntöä.

• Anonyymi

Vaikka olisi poliisiksi ryhtyessään kuinka ihmisten hyvyyteen uskova, niin kun on 30 - 40 vuotta päivittäin rosvojen kanssa tekemisissä, ihanteet ihmisten hyvyyteen katovat.
        Missään muussa ammatissa ei tarvitse töihin lähtiessä laittaa luotiliivejä ylle, ettei tulisi työssään tapetuksi ja lapset jäisi orvoiksi.
        USA:ssa poliisin ammatti on vielä paljon raadollisempaa, siksi siellä poliisit pääsevät eläkkeelle 25:n palvelusvuoden jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisi poliisiksi ryhtyessään kuinka ihmisten hyvyyteen uskova, niin kun on 30 - 40 vuotta päivittäin rosvojen kanssa tekemisissä, ihanteet ihmisten hyvyyteen katovat.
        Missään muussa ammatissa ei tarvitse töihin lähtiessä laittaa luotiliivejä ylle, ettei tulisi työssään tapetuksi ja lapset jäisi orvoiksi.
        USA:ssa poliisin ammatti on vielä paljon raadollisempaa, siksi siellä poliisit pääsevät eläkkeelle 25:n palvelusvuoden jälkeen.

Kunpa kuolisikin kyttiä edes yhtä paljon kuin itse murhaavat taviksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuosikymmeninä poliiseja on tapettu melko harvoin, mutta kun punikit aloittivat kapinan v. 1918 poliisien henki oli halpaa. Suurin osa Suomen itsenäisyyden aikana virantoimituksessa surmatuista poliiseista on kuollut silloin punikkien luotiin, tai puukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, konnia pitäisi voida ampua ihan vaikka huvikseenkin niin kanta pysyisi pienenä tai ihan jopa olemattomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, konnia pitäisi voida ampua ihan vaikka huvikseenkin niin kanta pysyisi pienenä tai ihan jopa olemattomana.

Rikollisten ja erityisesti huumerikollisten kykyä jatkaa elinkelvotonta sukua olisi rajoitettava kovin ottein, nimittäin paskasta ei leivota herkkuleivoksia.

• Anonyymi

Itselleen ne hyvää haluavat, siis poliisit ja muista yks hailee, jollei joku raahaa niitä jonnekin selvitettäväksi.

• Anonyymi

Rehellisiä poliiseja ei ole koskaan ollut olemassa. Säälittäviä valehtelijoita tai rikollisia on poikkeuksetta jokainen. Hävettäis aika paljon edes olla nykyään tässä läpimädässä maassa poliisi. Sama kuin käytännössä kävelis kaupungilla bandidos tai helvetin enkeleiden liivit päällä, rikollisjärjestö kun poliisikin on, ja pahimmasta päästä.

• Anonyymi

Normaalia toimintaa tainalle. Se urheilu-urakin oli yhtä surkeaa taaperrusta! Ei yhtään mitalisijaa mistään aikuisten arvo- kisoista ja aina kova purnaus kun muut saa sitä minä en mitään! Se oli niitä kuuluisia selittelijöitä! Niitä on aina urheilijoissa ja tuntuu et useamman ei olis kannattanu alottaa urheilua lainkaan sillä suomessa on jo tarpeeksi selitelijöitä.

• Anonyymi

en olisi pahoillani vaikka joku tai jotkut muutin poliisit ottaisivat mopoista kilvet pois kun siihen vaan on lailliset perusteet. suorastaan vit..... kun pöristelevät yölläkin ja voihan niistä lähteä kova ääni kun on tehty tarkoituksella , että kyllä siinä unet silmistä katoaa ja pää on kiukkua täynnä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe