Heipä hei
Pelasin viime yönä samanaikaisesti Paffilla ja Nordicbetillä freerolleja ja tämä tapahtui: Minut siirettiin molemmissa turnauksissa samojen pelaajien kanssa (7kpl) [samat nimimerkit ja pelaajakuvat] noin kymmenen minuutin ajaksi samaan pöytään ja molemmissa pöydissä jaettiin tuon aikavälin aikana samat taskukortit muille pelaajille minua lukuunottamatta (melkein joka käsi päätyi showdowniin asti) ja pöytään tulleet kortit olivat molemmissa joka ikinen kerta samat. Tämän lisäksi muut pelaajat minun lisäkseni panostivat saman summan joka ikinen kerta ja heidän ajoituksensa panostuksille sekä muille toiminnoille olivat samat molemmissa pöydissä samanaikaisesti.
Oman ymmärrykseni mukaan molemmat sivustot käyttävät samaa pelintarjoajaa...
Olen jo pitkään epäillyt, että ainakin tuo kyseinen pelintarjoaja käyttäisi botteja häviävien pelaajien häviöiden maksimoimiseksi, botteja jotka ovat jotenkin yhtydessä heidän käyttämäänsä lähdekoodiin. Enää en epäile.
En suosittele nettipokeria kenellekkään.
Nettipokeriin liittyvät riskit
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606