Tuleva kesäasukki kyselee, Mihkä kannattaa mennä syömään Mänttä-vilppulassa
Mihkä syömään Mänttä-Vilppulassa??
17
2628
Vastaukset
- Anonyymi
Laavulle makkaraa ipe kanssa
- Anonyymi
oma grilli vaan kuumaksi,eväät kaupasta...
- Anonyymi
Valmiiseen pöytään 🤷♂️
- Anonyymi
Tiistaisin mustaa makkaraa järviseltä?
- Anonyymi
Pommi paariin...
- Anonyymi
Sun kiinalainen ravintola on oikeasti hyvä Mäntässä, Vilppulan puolelta satamasta saa hyvät murkinat
- Anonyymi
jaa mun vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mun vai?
Nii just, sun🤷♂️
- Anonyymi
älä mainosta
- Anonyymi
Kannattaa syödä ja juoda ihan vaan kotona!
- Anonyymi
onko tää vitsi.mäntän ja vilppulan ruokapaikat on farsseja.elämä on muualla.
- Anonyymi
No höh. On täällä hyviä ruokia saatavilla. SUN-kiinalaisesta saa maukasta ruokaa. Vilppulan satamastakin saa ihan kohtuullisen kanakorin, pizzoja ei kannata tilata kun niissä ei ole makua.
- Anonyymi
Pommipaariin Savosenmäkeen! Siellä rohkee rokan syö, mutta vielä rohkeempi rotan!
- Anonyymi
kaupasta voi hakee ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupasta voi hakee ruokaa
pukinlammen ranta
- Anonyymi
Mutta minä olen ippo jämsästä.soittele 0409350931.teen hyvää ruokaa,niin kaikki alan miehet sanoo.jos olet kestävä top-mies.tule ja ruokaile kanssani.(itämaista ruokaa)
- Anonyymi
Jämsäläiset helevettii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728