Tuleva kesäasukki kyselee, Mihkä kannattaa mennä syömään Mänttä-vilppulassa
Mihkä syömään Mänttä-Vilppulassa??
17
2679
Vastaukset
- Anonyymi
Laavulle makkaraa ipe kanssa
- Anonyymi
oma grilli vaan kuumaksi,eväät kaupasta...
- Anonyymi
Valmiiseen pöytään 🤷♂️
- Anonyymi
Tiistaisin mustaa makkaraa järviseltä?
- Anonyymi
Pommi paariin...
- Anonyymi
Sun kiinalainen ravintola on oikeasti hyvä Mäntässä, Vilppulan puolelta satamasta saa hyvät murkinat
- Anonyymi
jaa mun vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mun vai?
Nii just, sun🤷♂️
- Anonyymi
älä mainosta
- Anonyymi
Kannattaa syödä ja juoda ihan vaan kotona!
- Anonyymi
onko tää vitsi.mäntän ja vilppulan ruokapaikat on farsseja.elämä on muualla.
- Anonyymi
No höh. On täällä hyviä ruokia saatavilla. SUN-kiinalaisesta saa maukasta ruokaa. Vilppulan satamastakin saa ihan kohtuullisen kanakorin, pizzoja ei kannata tilata kun niissä ei ole makua.
- Anonyymi
Pommipaariin Savosenmäkeen! Siellä rohkee rokan syö, mutta vielä rohkeempi rotan!
- Anonyymi
kaupasta voi hakee ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupasta voi hakee ruokaa
pukinlammen ranta
- Anonyymi
Mutta minä olen ippo jämsästä.soittele 0409350931.teen hyvää ruokaa,niin kaikki alan miehet sanoo.jos olet kestävä top-mies.tule ja ruokaile kanssani.(itämaista ruokaa)
- Anonyymi
Jämsäläiset helevettii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171