Ei voi olla totta. Miten joku on tehnyt noin surkean radiomainoksen. Muka laulua, HAH. Ei minkäänlaista nuottikorvaa. Kyllä mua hävettäisi.
Pinsiön taimiston radiomainos
8
560
Vastaukset
- Anonyymi
Kilpailevan puutarhan tekemä mainos. 😁 Hirveimmän mainoksen ykkös palkinto. Asiakkaat evät mene paikkaan jonka mainoksesta tulee negatiivinen tunnelma.
- Anonyymi
Mainoksen tarkoitus on, että tuote tai yritys jää ihmisen mieleen. Siihen on erilaisia konsteja.
- Anonyymi
Kyllähän jää paha mieli😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän jää paha mieli😌
Eniten olen sitä mieltä.
- Anonyymi
Siitä ei saa selvää mistä 20 km sinne Pinsiön taimitarhalle. Selkeämmin voisi sen mainita vaikka lapsi sen mainoksessa kertoo.
- Anonyymi
"20 kilsaa särkästä puut, pensaat...
JIPIAIJEE JIPIAIJOO TÄYTTÄ LAUKKAA PINSIÖN TAIMITOO OON OOON
- Anonyymi
Mainoksen vaihto olis paikallaan
- Anonyymi
Aivan HUIPPU mainos !!!
Se jää korvamadoksi, niinkuin mainoksen pitääkin.
Se hymyilyttää joka kerta,vuodesta toiseen.
☺️ 👍 ☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224