On se vastuutonta kun heitellään viinapulloja taloyhtiön rivitalon pihaan, että alaikäiset voivat saavat ne käsiinsä.
Ties mitä niihin pulloihin on laitettu.
Samoin heitellään roskia ja kaikkea roinaa ympäri pihaa.
Eikö ole lapsena saanut kunnon kasvatusta miten pitää käyttäytyä kun noin toimii.
Viinapulloja taloyhtiön pihassa Väinämöisentiellä
6
921
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosta ne kiekon lieveilmiöt on.
- Anonyymi
Ei se mitenkään liity kiekon lieveilmiöihin kun kaikenlaisten romujen heitteleminen ympäri pihaa, mattotelineelle romujen sitominen ja heiteleminen katolle jatkunut useita viikkoja.
Sitä tekee vielä 2 nelikymppistä "lasta", jotka eivät osaa käyttäytyä normaalisti.
Eikä kukaan päättäjistä puutu asiaan.
- Anonyymi
Kyllä on järjetöntä. Toiset nakkelee pullot kiviin ja tölkit mettään. Minä kerään ja vien kauppaan. Tuo lasin siru on kyllä aivan vihon viimmeistä
- Anonyymi
Minä ainakin kusen ensin pulloihin ja sitten vasta jätän tarjolle. Välillä menen omaan jekkuuni ja maistan vahIngossa omaa kustani kun löydän jonkun jättämäni pullon.
- Anonyymi
Tunnistatko muuten kylän muidenkin pulloon kusioiden eri kuset noin tosta vain?? Pikkusen kurkussa kurlaten ja kielen päällä pyöritellen vasten kitalakea aktivoit makuhermoja. Vai miten se tapahtuu??
- Anonyymi
Jos kerran hörpätään keltasta, niin syödäänkö Väinämöisentiellä mämmiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450