Luulee itsestään liikoja, uhitteli nuorille ja yritti Porchellaan ajaa päälle. Luuleeko olevansa vieläkin suuri stara.
Menneen talven Maki Kolehmainen
10
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se yskiminen ja koronan vähättelykään ollut yhtään oikein silloin 2020 toukokuussa eikä vieläkään. Miksi teinipoika oli yskimässä ja toisia sairastuttamassa kaupassa sekä nauroi kun asiasta huomautti? Vaarantihan sekin muita. Asialla 2 puolta. Itse en pidä piittaamattomista, itsekkäistä tollukoista. Normaalia on huomioida toiset.
Valvontakamerakuvista olisi voinut yrittää selvittää yskikö todella kohti se teini.
Piittaamattomuus on tätä päivää. Seurausta kotikasvatuksen puuttumisesta. - Anonyymi
Ne pojat ne oli Makia ärsyttänyt ei ollu Maki aloittanut sitä eikä Maki niille ollu päälle ajanut vaan autotien vieressä.Makin autolla ei olisi edes päässy jalkakäytävän päälle ilman et sen auton etuosasta olis hajonnut jokin osa.Makista olen minä tykännyt aina ja tykkään yhä.Maki ei ole mulle ikinä menneen talven lumi vaan aina yhtä rakas ja ihana mitä oli 90 luvullakin ja yhtä komea.Makin haukkujat ootte menneen talven lumia.ja naurettavia ootte te jotka uskotte roskalehti iltalehden lehtijuttuja minä uskon Makia en lehtijuttuja
- Anonyymi
Eikä luule yhtään itestään liikoja ja yhä se on Aikakoneen Stara ja yhä mulle AIkakoneessa se ihanin ja komein ja minä oon jopa Makin mielestä Jennifer Lopezin näkönen toukokuussa Makia näin livenä ja Maki on kiltein ikinä
- Anonyymi
Minä en voi sietää Makin haukkujia.Makista olen aina tykännyt ja Makin auto ei ole Porche vaan Jaguar joten sanompa sulleki että Makia ei saa haukkua.
- Anonyymi
Olen aina ollut 27 vuoden ajan ehkä pitempäänkin eniten Aikakoneesta Maki Fani ja se asia ei tule koskaan muuttumaan mun kohdalta puolustasin Makia vaikka oman henkeni edestä kun toukukuussa näin Makia Aikakoneen keikalla ni tykkääminen Makia kohtaan palasi yhtä voimakkaana ja voimakkaampanakin kuin ikinä aiemmin.Koirat haukkuu järkevät ihmiset ei hauku ketään vain idiootit haukkuu toisia ihmisiä
- Anonyymi
Ja minkähän takia pitää Makia haukkua ku se Teini oli väärin käyttänyt ensin Makia kohtaan ja se Teini sen koko jutun aloittanut ja minä uskon Makia siinä mitä se oli Maki itte sanonu siihe juttuun että oli Teini poika yskiny korona aikaan 2020 Makia päin kaupassa.ja Makin huomautuksille oli vain alkanu keljuilee.Sitten Maki ei edes ollu yrittänyt ajaa autolla niiden teinien päälle kun oli ajanut kadun reunassa ajotien puolella kun olisi halunnut jutella sen teinin kanssa törkeästä käyttäytymisestä eikä ollut ajanu jalkakäytävälle kun niin matala auto et sillä olisi hajonnut jokin osa Makilla autosta jos olisi ajanut jalkakäytävän reunan yli.Minä kyllä ainaski Makia uskon ennemmi ku Teiniä joka ehkä ei vaan Makista tykkää.Eikä Maki todellakaan mikää Menneen talven ole.Makilla on kyllä ihan omat faninsa yhä jotka siitä tykkää ja jotka siitä välittää ja Maki on yhä suosittu.Minä ite kuulun moni vuotisiin Makin faneihin ja se fanitus ei kaadu minkään lehtijutun takia tulen aina olemaan Maki Fani Aikakoneen keikalla just olin toukokuussa ja Maki on oma mukava ittesä
- Anonyymi
Se on hassis psykoosissa uskoo valtamediaan elää bimbo elämää kauniissa ja rohkeissa
- Anonyymi
Minä uskon Makia en mitää lehtiä tai Makin haukkujia tai teinejä jotka Makille ilkeitä ollu.Vihaan huumeita enkä hassista käytä eikä Maki ikinä yrittäs kenenkään päälle ajaa.Makia minä yli kaiken rakastan .Olen aina ollut Suuri Maki Fani.Aivan turhaan Makia haukutaan koska se saa minut vaan entistä enemmän suojelemaan Makia pitämään Makin puolta ja puolustamaan Makia vaan hurjemmin.Sitä paitsi Makin Haukkuminen satuttaa myös niitä jotka Makista tykkää.Minä ainaski tykkään Makista ja paljon ja tulen aina tykkäämään.
- Anonyymi
Onko Porsche ihan oikeasti liian vaikea kirjoittaa?
- Anonyymi
Eikös se oikea saksalainen sanamuoto ole Porchse? Näin olen aina kirjoittanut automerkin. Ja sitäpaitsi Makilla ei ollut Porchsea vaan Jaquar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005