Eli mikä on paras Windows? Oma suosikki on 3.0
Vaikka vähän huono teho. Ja on kyllä myös 7 hieno. Ja sillä asialla kysyn että mikä Windows nopein,hitain,paras ja surkein.
Mikä on paras Windows?
10
209
Vastaukset
- Anonyymi
7 PARAS
- Anonyymi
ainakin tyylissä hyvä
- Anonyymi
Surkeimmat ovat Millenium Edition (98:n onneton versio) ja 8. Edellinen saatoi kaatua puolen tunnin väliin omiin sotkuihinsa, vaikka sitä ei edes käytetty. Kasi on tehty puhelimia varten.
- Anonyymi
Mutta se Vista on ihan ok johonkin hommiin mutta ei ainakaan kovaan käyttöön
- Anonyymi
8 on tietokone versiona kauhean outo se kuin ikuinen sokkelo kun osaan käyttää vaan puhelimella
- Anonyymi
Kaikki vanhat ( ykkösestä alkaen ) joihin ei tule päivityksiä ovat "roskiksessa".
- Anonyymi
No tavallaan on mutta on ne ihan hyviä kun ovat halpoja
- Anonyymi
Minun suosikki on 8.1 joka on tänä päivänä vielä vakain.
Minulla oli parissa koneessa kymppi mutta en jaksanut etenkään päivityssekoilujen kanssa joten "alensin" koneet 8.1:een ja olen ollut tyytyväinen.- Anonyymi
minäki käytän 8 kyllä tällä hetkellä kun kirjoitan viestiä toimii paremmin kuin joku vista. mutta mielummin puhelimelle 8. jos aivan tarkkoja ollaan 8 voisi olla parempi kuin 10
- Anonyymi
Mulla on Windows xp kone mutta mielestäni paras on Windows 8 ja 8.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441