F-Secure Safen uusiminen ennen edellisen eräpäivän loppua?

Anonyymi

Moro moro. Onko kenelläkään kokemusta/ tietoa onko uusinta suoritettava vasta silloin kun entinen lisenssi kulutettu loppuun, vai voiko uusinnan tehdä aikaisemmin ilman että menettää edellisen lisenssin loppupäiviä?

Sain nimittäin napattua hyvän Safe tarjouksen 3kk ennen edellisen loppua.

17

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, mulla on pitkä kokemus F Securesta. Mä oon maksanu joskus aikasemmin,ennen ku menee lisenssi umpeen. Mut pitää maksaa viimeistää sillo ku menee umpee.

• Anonyymi

Ei kyllä ollut hyvä tarjous sillä ilmaiseksi on saanut yli 10-vuoden ajan täysin riittäviä torjuntaohjelmia. Nykyään jopa Windows sisältää sellaisen! Siispä maksatte aivan turhasta vaikka tarjous olisi miten hyvä tahansa!

• Anonyymi

Hyvä ohjelma ja tuo yhtiö ei huijaa alkaa vasta kun edellinen loppuu ja hyvittää päälleikkäisajasta, itse tein samoin siis f-sectotal 10 koneelle.

• Anonyymi

Kylläpä vaan huijaa tililtä rahaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin huijaa rahaa? Kannattaa perehtyä enemmän asiaan, sit vasta tehdä näitä ”ulostuloja”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi komentti on sarjassa " hyödyllinen". Ei mitää perusteluja, linkkejä luotettavalle ja tuoreelle arvostelulle tai mitään muutakaan. Olisit edes laittanu omia kokemuksia,mut ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fail

• Anonyymi

Huoh..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi komentti on sarjassa " hyödyllinen". Ei mitää perusteluja, linkkejä luotettavalle ja tuoreelle arvostelulle tai mitään muutakaan. Olisit edes laittanu omia kokemuksia,mut ei.

Vie rahaa tililtä tuomatta mitään sellaista mistä kannattaa oikeasti maksaa. Siksi maksulliset ohjelmat ovat nykypäivänä rahastusta ja huijausta: https://tekniikanmaailma.fi/ala-maksa-turhasta-ilmainen-windows-defender-toimii-kaytannossa-yhta-hyvin-kuin-parhaat-maksulliset-tietoturvaohjelmat/

Rahaa menee vain rikkaiden virustorjuntapomojen taskuihin eikä tilalle saa mitään sellaista mistä oikeasti hyötyisi jotain.

• Anonyymi

Toi sun kommentti osoittaa ettet tiedä mistä puhut. Yksiselitteisesti!

• Anonyymi

Tiedän mistä puhun. Teitä harmittaa kun tuli maksettua täysin turhaan torjunnoista:D Noh ehkä seuraavalla kerralla viisastutte hieman ettekä tuhlaa rahoja moiseen turhuuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän mistä puhun. Teitä harmittaa kun tuli maksettua täysin turhaan torjunnoista:D Noh ehkä seuraavalla kerralla viisastutte hieman ettekä tuhlaa rahoja moiseen turhuuksiin.

Meillä onkin tietokoneet jota sinulla ei ole, siinä se ero! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä onkin tietokoneet jota sinulla ei ole, siinä se ero! :D

Mulla on 4 konetta:D Tulisi kalliiksi lahjoittaa rahaa virusturvapomoille jotta saisin roskaa paluupostissa.D

• Anonyymi

Mä en ainakaan viisastunu. Ostin lisää lisenssejä 5kpl

• Anonyymi

Now, thats my boy!!

• Anonyymi

Kiitos asiallisista vastauksistanne, te teitte ne ihan itse ja olette siitä varmasti ylpeitä!

Minulla on kuitenkin uusidiili F-Secure Safe 2025 saakka muutamalla kympillä ja Suominimike siinä mukana ja kannatuksena! Ei huono ei!

Safe turvan voi asentaa milloinvain ja entiset lisenssit käytetään ensin loppuun!, kertoo F-Secure tiedoite!

Monet kuvittelevatettä ilmaiseksi tai riippuvaisesti jonkun maan tuotantoon voi luottaa 100%, joten hankkikaa venäjän öljyosakkeita samantien... Omavarainen ja kotimainen tietotekniikan virusasiantuntija on oikea sijoitus ja muutamalla kympillä vain!

• Anonyymi

Kyllä on huono ja rahaa menee täysin hukkaan. Sitten itketään kun bensa on kallista:D

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe