Mun ystävä ja työkaveri on mies, joka tykkää pukeutua naiseksi. Ei siis kaiken aikaa, vaan sillon tällön, olen hälle jotakin omiakin asuja lahjottanut.
Nyt käynny ihan kierroksilla, kun joku burleskitaiteilija, joku Neilikka May --- mulle ei sano kyllä mitään kun en harrasta burleskia ----mutta on ilmestyny takasin maisemiin, ja alkanut myydä asuja ja hepeneitä miehille.
Kysyin että mikä se siis on, niin kukaan ei kuulemma tiedä. Esiintymisissäkin kuulemma semmonen pieni kasvonaamari kasvoilla. Sen verran oli jossain viestissä tullu paljastaneeks, että on jossain kansainvälises muotitalos ollu myymässä juur naisten alkkareita, ja hällä käyny paljon asiakkaina juur miehiäki.
Burleskitaiteilija miesten stailaajana
8
2040
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähny joskus esiintyvän. Vuosia jo mutta jääny mieleen, oli tosi vakuuttava, kaunis ja osasi tanssia.
Sillon noista burleskeista paljon kohistiin mutta yleensä oli semmosia paksuja, vanhempia tätejä että ei paljon napannut ne esitykset, koittivat siellä vääntää itteensä eri asentoihin, huh!- Anonyymi
Mistä sais yhteystietoo? Muakin kiinnostas jotkut vähän erikoisemmat naisten asut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sais yhteystietoo? Muakin kiinnostas jotkut vähän erikoisemmat naisten asut.
Etsivä löytää vaikka vähän aikaa menikin, sähköpostin löysin neilikkamay@gmail.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fasebookkista löytyy Neilikka May. Laitoin viestiä ja kuvia tuli sähköpostiin, lupasi laittaa jotain alkkareita sinne fasebookkin kauppaan, mikä marketplase.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fasebookkista löytyy Neilikka May. Laitoin viestiä ja kuvia tuli sähköpostiin, lupasi laittaa jotain alkkareita sinne fasebookkin kauppaan, mikä marketplase.
Kyllä, vähän hintavampia mitä olen muualta tilannu, mutta on sen verran seksikkäitä mitä laitto mulle kuvia että kahdet jo tilasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin naisten asuja jotka on tehty miesten mitoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017574Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne825927Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1523504Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321957Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1881846Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san171517- 441474
- 351456
- 221421
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641394