Mun ystävä ja työkaveri on mies, joka tykkää pukeutua naiseksi. Ei siis kaiken aikaa, vaan sillon tällön, olen hälle jotakin omiakin asuja lahjottanut.
Nyt käynny ihan kierroksilla, kun joku burleskitaiteilija, joku Neilikka May --- mulle ei sano kyllä mitään kun en harrasta burleskia ----mutta on ilmestyny takasin maisemiin, ja alkanut myydä asuja ja hepeneitä miehille.
Kysyin että mikä se siis on, niin kukaan ei kuulemma tiedä. Esiintymisissäkin kuulemma semmonen pieni kasvonaamari kasvoilla. Sen verran oli jossain viestissä tullu paljastaneeks, että on jossain kansainvälises muotitalos ollu myymässä juur naisten alkkareita, ja hällä käyny paljon asiakkaina juur miehiäki.
Burleskitaiteilija miesten stailaajana
8
1982
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähny joskus esiintyvän. Vuosia jo mutta jääny mieleen, oli tosi vakuuttava, kaunis ja osasi tanssia.
Sillon noista burleskeista paljon kohistiin mutta yleensä oli semmosia paksuja, vanhempia tätejä että ei paljon napannut ne esitykset, koittivat siellä vääntää itteensä eri asentoihin, huh!- Anonyymi
Mistä sais yhteystietoo? Muakin kiinnostas jotkut vähän erikoisemmat naisten asut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sais yhteystietoo? Muakin kiinnostas jotkut vähän erikoisemmat naisten asut.
Etsivä löytää vaikka vähän aikaa menikin, sähköpostin löysin neilikkamay@gmail.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fasebookkista löytyy Neilikka May. Laitoin viestiä ja kuvia tuli sähköpostiin, lupasi laittaa jotain alkkareita sinne fasebookkin kauppaan, mikä marketplase.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fasebookkista löytyy Neilikka May. Laitoin viestiä ja kuvia tuli sähköpostiin, lupasi laittaa jotain alkkareita sinne fasebookkin kauppaan, mikä marketplase.
Kyllä, vähän hintavampia mitä olen muualta tilannu, mutta on sen verran seksikkäitä mitä laitto mulle kuvia että kahdet jo tilasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin naisten asuja jotka on tehty miesten mitoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007