Moikkuli! 😘
Miten on sinun päiväs lähteny käyntiin? 💄 Rakastan pitkii aamui niin paljon. Mulla on tänään ollu niin ihq aamu etten kestä! Söin niin healthy life aamupalan 🥗 että suolistokin otti supertyhjennysohjelman käyttöön ja pöntöllä on saanut istuu koko aamun. 🚽 Mulla on niin kevyt olo, ei tarvitse käydä suolihuuhtelussa. 🤪💩
Kävin ottaa ulkona parit instakuvat (uu✌️)🤳 ja parin minuutin ulkoilun jälkeen fiilis on niin fresh! 💎 Nyt voi vaan maata sängyl, syödä suklaata, pistää netflixit tulille. Ai niin, mun pitäis hakee viel se uus laukku, josta tulee yhteistyövideo. Mut mä en stressaa mistään, I’m so happy! 😊Tää on niin best life ever!!🤩
Rakastan teitä mussukat pus pus, muista että sä riität just tollasena ku oot ja muistakaa tilata kanava, heittää tykkäys videolle ja seurata someis, nähdään ens videossa teidän paljon toivomanne asmr-videon merkeissä, moikku! 💋
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
Moicculi mussukat!
Anonyymi
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010