ABIRISTEILY

:):)

Tietäiskö kukaan kuinka tarkasti ne risteilyn järjestäjät ottaa selville abiristeilylle lähtevien tiedot? Eli onko mahdollista, että ei-abi pääsee risteilylle luokan kanssa?

9

16391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumppi

Miksi ei-abi lähtisi abiristeilylle?

• ABI

Enpä tiedä, mutta sen voin sanoa, että aikaasi tuhlaat, jos abiristeilystä haaveilet - oli kyllä aivan perseestä. Mikäli asut kaupungissa, voin vakuuttaa, että lähibaari hoitaa viihteen aivan yhtä hyvin, ellei paremmin. Risteily kannattaa aina, mutta kokeilepa jotain eri teemaa.

• ...

Kyllähän sinne risteilylle myydään muillekkin kuin abeille lippuja. siis jos niitä jää. Yleensä ne liput on vielä halvempia kuin normaalin risteilyn, koska kuka hullu haluaa samalle risteilylle abien kanssa ;) Kannttaa kysyä tuota koulusta, jos vaikka pääsisit niitten risteilylistaan, vaikket abi olekkaan. Tietysti jos oot alle 18 wee niin tuskin pääset.

• :):)

eli poikaystävääni olen sinne tuomassa,itse halusi lähteä mukaan, en pakottanu;))

• abi05
        :):) kirjoitti:

eli poikaystävääni olen sinne tuomassa,itse halusi lähteä mukaan, en pakottanu;))

meidänki kans oli monta sellasta jotka käy neljään vuoteen lukion, eli ei oo nyt abeja, mut halus tulla oman ikästen kans. alaikäset ei pääse, mut täysikänen pääsee.. eikä ne ees tarkista onko lukios vai ei. kuhan vaan ilmottautuu risteilylle ajoissa, ja jos on porukka menossa, nii sit vaan ilmottautuu sen porukan mukana.

• Anonyymi
        abi05 kirjoitti:

meidänki kans oli monta sellasta jotka käy neljään vuoteen lukion, eli ei oo nyt abeja, mut halus tulla oman ikästen kans. alaikäset ei pääse, mut täysikänen pääsee.. eikä ne ees tarkista onko lukios vai ei. kuhan vaan ilmottautuu risteilylle ajoissa, ja jos on porukka menossa, nii sit vaan ilmottautuu sen porukan mukana.

ei herranjumala, ne on abeja, vaikka kävis neljään vuoteen. HERÄTYS

• Anonyymi
        :):) kirjoitti:

lättyskii

• Mitään ei kysytä

Sekaan vaan. Moni kaveri oli mukana eikä mitään abeja ollukaan. Laivalla tuli vieläpä vastaan monia näitä ei-abeja. Kavereitten kautta pääsee ihan helposti...

• Anonyymi

Ei varustamoa kiinnosta, onko joku risteilylle tuleva abi vai ei. Varustamoa kiinnostaa, että maksat risteilysi.
      Itse en kyllä samaan laivaan riehuvien abien kanssa lähtisi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40