te -toimisto ohjaa nyt työnhakijat vuokratöitä järjestävään firmaan,,,,kohta on satoja välittäjiä kun saavat tuet...ja valtio maksaa..miksi suomessa on te-toimisto jossa tuhansia työntekijöitä on etsimäässä täitä ja te-toimisto ohjaa uudelleen vuokrafirmaan etsimään töitä....sama kun kantaisi säkillä valoa pirttiin..
Vieläkö tarvitaan kolmas työnvälittäjä jolle maksetaan:?
vuokratyöfirma
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mihin firmaan? Issille vai? ”Sattumalta” se olikin juuri demaripoliitikko, joka aikoinaan päätti fuusioittaa entisen Engelin ja ISS:n…
- Anonyymi
Minä taas kuulin ISS:n keittiöapulaisen työstä Lahdessa, eräs suurkeittiö. Tiskipuoli, ehkä annostelu. En muista, minkä välittäjän kautta tuolta saa päivän keikkoja. ISS kuitenkin hoitaa keittiöhommatkin tuossa suurkeittiössä. Palkka on hyvin pieni, taitaa olla jotain 8€ tai rapiat päälle tunnissa. Kaiken huippu on se, että lähes talkootöissä olevalta halutaan ateriasta hintaa 8€. Ennenhän talkootyöväelle kuului antaa kunnon ruoka maataloissa. Sanottiin myös, että työmies on palkkansa ansainnut. No jaa, ei ollut sanoja työhenkilö ym. tuubaa.
Joko kohta nähdään, että ei makseta palkkaa, eikä edes ruokaa saa palkaksi lounaalla, vaan pitää maksaa. Mitenkähän on noilla ns. 9€/päivä töhin pakotetuilla? Niistä en tiedä mitään, mutta kuulin muutakin negatiivista tuosta ISS:stä Lahdessa. Itse olen jo eläkkeellä enkä ole ikinä ollut tuolla alalla töissä. Liittyykö ISS:ään se, että aikoinaan Servi-systems, suomalainen siivousfirma myytiin ulkomaille, olikohan juuri Tanskaan?
Ai niin, onhan monella alalla palkatonta työharjoittelua. Nyt on kyse ihan palkatuista kiireapulaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748