Kannattaako ostaa Samsung A52?

Anonyymi

Hyvän kokoinen ja hyvä näyttö. Mutta tuleeko vielä päivityksiä pitkään?
Hinta kuitenkin lähes 300.

5

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauta ok mutta ohjelmisto huono koska turhaa roinaa paljon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Osta ennemmin Samsung Galaxy A52s 5G. Sinun mainitsemasi A52 tuli myyntiin alkuvuodesta 2021 ja A52s 5G tuli myyntiin elokuussa 2021.
      A52s 5G on nopeammalla järjestelmäpiirillä varustettu paranneltu versio alkuperäsestäA52 -mallista. Olen sitä mieltä, että ei kannata ostaa alkuperästäA52 -mallia vaan ennemmin saman tien A52s 5G. Tuo A52s 5G onerinomainen ja kohtuu hintainen älypuhelin. Samsung on myös luvannut Galaxy A52s 5G -mallille neljä isoa Android -päivitystä sekä 4 vuotta tietoturvapäivityksiä. Se koskee kyllä tosin myös alkuperästä A52 -mallia käsittääkseni.

Itselläni on elokuussa myyntiin tullut Samsung Galaxy A52s 5G ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Tuo älypuhelin on saanut jo yhden ison Android -päivityksen, eli Android 12 -version. Tuo älypuhelin tulee siis saamaan vielä ainakin Android 13 ja Android 14 -versiot päivityksenä. Lisäksi tuo älypuhelin tulee siis saamaan tietoturvapäivityksiä ainakin syksyyn 2025 asti.

Hintaero alkuperäsen A52 -mallin ja A52s 5G -mallin välillä on niin pieni etten näe oikein järkeä ostaa sitä alkuperästä A52 -mallia, etenkin kun A52s 5G -mallissa on selvästi tehokkaampi järjestelmäpiiri.

T. miksuh

• Anonyymi

Näyttö on erinomainen sekä alkuperäsessä A52:ssa, että parannellussa A52s 5G mallissa. Näytön virkistystaajuuson myös 120 Hz muistaakseni molemmissa malleissa, ainakin A52s 5G mallissa on. Itse sokeutuneena en toki omakohtasesti osaa sanoa näytöstä mitään, mutta.

T. miksuh

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Harkitsen tämän puhelimen ostoa. Minulle tärkeää hyvä näyttö, joka ei rasita silmiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38