Olen ihastunut sinuun J (mies) töistä. Haluaisin tutustua sinuun vielä paremmin ja viettää aikaa kanssasi muutenkin.
Ihastunut mieheen
31
2173
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin sinuun Nainen
- Anonyymi
Miten ajattelit tutustumisessa edetä? Oletteko paljon tekemisissä?
- Anonyymi
Jos olet yksi ihana E nainen. Niin tunne on hyvinkin pitkälti samanlainen.
- Anonyymi
Mikä on työpaikkasi alkukirjain? T. E nainen (ei ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on työpaikkasi alkukirjain? T. E nainen (ei ap)
Se on semmoinen iso laitos ja alkaa T kirjaimella.
- Anonyymi
Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet joka päivä mielessäni J-mies, ikävä on. Minulla ei ole sinun yhteystietoja mutta sinä tiedät minun numeroni...-E-nainen
Sitten et ole hän. Koska minulla ei ole sinun numeroasi. Annoin omani kerran paperilapulla hänelle ihanalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kirjoittaa itselleen, miten ilkeää, ei ole koiraa karvoihin katsominen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä yhteydessä se on kyllä selvääkin selvempää, että näin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sulla harhat toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et ole hän. Koska minulla ei ole sinun numeroasi. Annoin omani kerran paperilapulla hänelle ihanalle.
Setämies olet ja muita sinun ay-kaverisi sellaiseksi... tiedät kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla sama J-mies, josta olen haaveillut. Hyvä niin ettei sydän särkyisi.... (minulta)`. Kiitos kun kerroit olevasi Lapista. (myöhemmässä viestissä) ........
- Anonyymi
En tiedä kuka olet. Ei ole kukaan tullut lähelleni näyttämään että kiinnostaa. En ymmärrä mitään pikku vihjeitä. Terveisin J mies.
- Anonyymi
No mutta kiskase hihasta seuraavalla kerralla kun nähdään M nainen.
-J mies- Anonyymi
En uskalla tehdä aloitetta, kun en tiedä mitä mietit. Laittaisit vaikka viestiä, niin rohkaistuisin.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla tehdä aloitetta, kun en tiedä mitä mietit. Laittaisit vaikka viestiä, niin rohkaistuisin.
Hmmm..Ei ole puhelinnumeroa. Viitsisitkö käydä antamassa sen niin voinhan minä viestiä laittaakki.
- Anonyymi
Missäpäin Suomea J-mies haluaa M-naisen kiskaisevan hihasta...? Alkoi kiinnostaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Suomea J-mies haluaa M-naisen kiskaisevan hihasta...? Alkoi kiinnostaa...
Täältä Lapista huutelen, mutta haaveeksi taitaa jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä Lapista huutelen, mutta haaveeksi taitaa jäädä.
No voi harmi kun olet niin pohjoisessa...jos olisit ihan hitusen alempana kartalla niin ei todella jäisi haaveeksi!
- Anonyymi
Toivoisin että tämä J-mies tekisi aloitteen. Antaisi edes vedenpitävän vihjeen siitä, että tykkää, niin voisin itsekin rohkaistua aloitteeseen. Vaisto sanoo, että hän on kiinnostunut, mutta mitä jos vaisto on väärässä? En halua loukata häntä, tai rikkoa mitään.
- Anonyymi
Miten se olisi loukkaamista, jos sanoo tykkäävänsä? Enemmän se loukkaa kun pitää epätietoisuudessa. Varsinkin jos vaistosi kertoo hänen myöa pitävän sinusta. Vai lieneekö enemmän oma pelko siitä, ettei toinen pitäisikään? Mutta jos koskaan ei sano mitään, niin siinä ainakin kituu sitten itse löysässä hirressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se olisi loukkaamista, jos sanoo tykkäävänsä? Enemmän se loukkaa kun pitää epätietoisuudessa. Varsinkin jos vaistosi kertoo hänen myöa pitävän sinusta. Vai lieneekö enemmän oma pelko siitä, ettei toinen pitäisikään? Mutta jos koskaan ei sano mitään, niin siinä ainakin kituu sitten itse löysässä hirressä.
Totta tuokin. Kai siinä on juuri pelko siitä, että hän ei pidäkään ja tunnen sen jälkeen itseni tyhmäksi. Ja kun vielä ollaan samassa työpaikassa, jossa joutuisi toisen kohtaamaan joka päivä senkin jälkeen.
- Anonyymi
Tiedät että oon myös suhun jos olet Sirke 😏
- Anonyymi
Samoin jos olet se blondi töistä
- Anonyymi
Ei näkynyt tänään töissä. Oletko viikonloppuna tulossa?
- Anonyymi
Olin kyllä töissä ja viikonloppuisin en töitä tee. Joten väärä henkilö sulla.
- Anonyymi
Tulitko tänään työpaikalle normaalia myöhemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko tänään työpaikalle normaalia myöhemmin?
En. Ihan tavalliseen aikaan.
- Anonyymi
Jos alotus ei o provo, niin ei mikään. Kantsii katsoo, joku työpaikan dulle mustiksena kirjottelee.:/
- Anonyymi
Transun mieshormoonit ovat kadonneet ja tilalle
tullut täti mumotauti.Tällaista se on se haavistolaisuus,joka pakkosyötetään hyväksi.Tulevaisuudessa tulette näkemään valitsemanne hyvän rajuna kasvuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689