joudun yhestä jutusta käräjille, tuloni perusteella mulla olisi mahdollisuus maksutomaan oikeusapuun.Mutta minulla on rahastoja 8000e edestä.Pystynkö salaamaan ton rahasto homman,vai näkeekö ne sen jostain? Ne on pahasti nyt tappiollisia ni en viittis myydä,mutta ehkä syksyllä joudun myymää kun saan tekohampaat. näkeekö ne mun rahasto varallisuuden jostain???
maksuton oikeusapu
Anonyymi
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Voit sinä käytännössä ne salata. Mutta kun tiedät, että ne pitäisi ilmoittaa ja että ne vaikuttavat oikeusavun kustannukseen (jos ne otetaan huomioon, niin joudut maksamaan lisäomavastuuta 110 € / h), niin syyllistyt petosrikokseen salaamalla ne.
- Anonyymi
Taitaa heilahtaa törkeän petoksen puolelle, eli vankeutta seuraa vähintään 4 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184