Onko kukaan teistä harrastanut ryhmäseksiä ilman ehkäisyä vai onko ehkäisy ollut aina kunnossa.
Lisä jännitys tai alkoholi vai tilanne ajautui siihen, että ehkäisy unohtui
Ilman ehkäisyä vai ehkäisyllä
54
3232
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimolla ehkäisy kunnossa, parinvaihtoa ja ryhmäseksiä harrastettu vuosia. Jokunen kerta nuorempi pari jolla ehkäisy puuttui, heillä kuiteski katumus pillerit mukana. Kyllähän siinä tilanteessa kun alkoakin otetaan ja kiimassa koko porukka ei aina tuu mieleen ehkäisy. Pari 50
- Anonyymi
Ehkäisy kunnossa, mutta paljaalla kyllä. Ihanaa, kun saan vieraatkin spemat sisään.😁
- Anonyymi
Aktin alussa usein tullut kumia käytettyä mutta kiimassa ja kännissä usein vieraan mies o sanonut haluavansa nähdä kun laukean hänen naisensa sisään miten nuollaankos teillä vieraan spermat pillusta?
- Anonyymi
Mikään ei ole niin kiihottavaa kun vieraan miehen sperma valuu rouvan pillusta pitkin reisiä. Vielä kun on useampi mies saa pillun vaahtoamaan rouvan nauttiessa.
- Anonyymi
Eikö olekin jännä, kuinka vieraiden sperma vaahtoaa, kun sitä lopuksi itse pumppaa? Saman ilmiön havainnut.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin jännä, kuinka vieraiden sperma vaahtoaa, kun sitä lopuksi itse pumppaa? Saman ilmiön havainnut.😁
Ryhmässä kaikilla naisilla vaahdossa, kiimaista katsoa kun pimssat avoinna. Helpoa painaa kulli sisään.🤪
- Anonyymi
Vielä mukavampaa on katsella kuinka vieras sen spermansa sinne rouvan pilluun ruiskaisee.
- Anonyymi
Meillä vedellään ehdottomasti ilman kumia ja vaimo tykkää
- Anonyymi
Yli kymmenen vuotta touhuttu paljaalla aina.
- Anonyymi
Sama täällä. Jotenkin vain paremman tuntuista ilman kumia. Ja se kun rouva saa vieraat mällit pilluun tai perseeseen sisälle. Liukkaille on kiva sutaista... myös se kun nainen saa kahta kyrpää on todella kiihottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Jotenkin vain paremman tuntuista ilman kumia. Ja se kun rouva saa vieraat mällit pilluun tai perseeseen sisälle. Liukkaille on kiva sutaista... myös se kun nainen saa kahta kyrpää on todella kiihottavaa.
Toinen kyrpä pillussa ja toinen anaalissa. Rajuja työntöjä niille rajoille, että vaimo kohta laukeaa. Sen jälkeen molemmat kyrvät yhtä aikaa joko pilluun tai anaaliin. Varma orgasmi. Vaimo aivan kiimaisena, kun saa samaan paikkaan kahta kyrpää yhtäaikaa. Myös suihin haluaa ottaa yhtäaikaa kahdelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen kyrpä pillussa ja toinen anaalissa. Rajuja työntöjä niille rajoille, että vaimo kohta laukeaa. Sen jälkeen molemmat kyrvät yhtä aikaa joko pilluun tai anaaliin. Varma orgasmi. Vaimo aivan kiimaisena, kun saa samaan paikkaan kahta kyrpää yhtäaikaa. Myös suihin haluaa ottaa yhtäaikaa kahdelta.
Tupla-anaalin jälkeen sinua voi onnitella akasta joka paskoo housuihinsa milloin missäkin 😆
- Anonyymi
Tuntemattomien kanssa AINA kumien kanssa. Kaikki tämän palstan kokeneet harrastelijatkin sitä käyttävät ja vaativat, vaikka fantasioissaan kertovat ettei niitä käytettäisi. Sitä ei koskaan tiedä missä se tuntemattoman mulkku on kulkenut, joten turvallisuus ennen kaikkea, eikä ne vieraatkaan tiedä missä pariskunta on käynyt, joten heistäkin järkevämmät haluavat kumin käyttöön. Ei aisurit mitään tyhmiä ole, kun on vaimon terveydestä kyse, eikä vaimotkaan ole niin tyhmiä että vaarantaisivat oman terveytensä tuntemattoman vuoksi.
Tuttujen kanssa sen sijaan aina ilman kumia. Tuttujen kanssa oli alkuun myös sitä että kumia yritettiin käyttää, mutta ihan turhaa niitä oli kärrätä mukana, kun kuitenkin se sitten loppupeleissä unohtui ja kumiton mulkku työnnettiin sisään ja sen jälkeen sitä turvallisuudesta oli turha huolehtia.
Vaimolla on ehkäisynä kierukka, joten tutut saavat päästellä ilman kommervenkkejä sisälle asti.- Anonyymi
No juuri nuin se menee . Joskus kun on ollut tuntematon vieras mies mukana leikeissä niin kumi tottakai käytössä (näitä ei kyllä ole kuin muutama ollut parinkymmenen vuoden aikana).
Kahden pitkältä ajalta tutun luottomiehen kanssa kyllä aina sitten ilman. Minulla kierukka käytössä ja haluan myös vieraan paljaana sisälleni. Ja todellakin saavat päästellä sisääni! Tietävät jo kyllä että sisältäni ei ole lupa poistua ennen kuin on siemenet laskettu vakoon 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juuri nuin se menee . Joskus kun on ollut tuntematon vieras mies mukana leikeissä niin kumi tottakai käytössä (näitä ei kyllä ole kuin muutama ollut parinkymmenen vuoden aikana).
Kahden pitkältä ajalta tutun luottomiehen kanssa kyllä aina sitten ilman. Minulla kierukka käytössä ja haluan myös vieraan paljaana sisälleni. Ja todellakin saavat päästellä sisääni! Tietävät jo kyllä että sisältäni ei ole lupa poistua ennen kuin on siemenet laskettu vakoon 😍Sama meilläkin. Vierailta olen vaatinut kumia, mutta pari pidempää tuttavuuttani olen antanut päästellä sisääni. Ihana tuntea, kun heillä suurenee vähän ennen laukeamista. Saan silloin yleensä orgasmin itsekin😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama meilläkin. Vierailta olen vaatinut kumia, mutta pari pidempää tuttavuuttani olen antanut päästellä sisääni. Ihana tuntea, kun heillä suurenee vähän ennen laukeamista. Saan silloin yleensä orgasmin itsekin😁
Kommenttini on teille kummallekin. Täällä on aikaisemmin keskusteltu siitä kumpi on parempi, vieras vai tuttu. Pakko on todeta että tuttu voittaa vieraan mennen tullen. Vieraan kanssa voi olla kiihkoa koska kyse on vieraasta, mutta se yhteys puuttuu mikä tutun ihmisen kanssa on saatu luotua yhdessä.
Mutta vaikka kyse on tutusta ja joku voisi ajatella että silloin arki on astunut mukaan kuvioon, niin se ei pidä paikkansa. Kyseessähän ei ole avoin suhde, vaan kolmaspyörä joka tulee ulkopuolelta mukaan suhteeseen vain hetkeksi seksiä varten. Tuon tutun miehen kanssa jakaa jotakin sellaista salaisuutta mistä muut eivät tiedä mitään ja se salaisuus kiihottaa. Siksi kun tuttu mies laukeaa sisälleni paljaaltaan, se on tajunnan räjäyttävää koska muiden tuttujen silmissä niin ei saisi tehdä. Se ei ole kiihottavaa siksi että seksi on kiihottavaa, vaan siksi kun siinä hetkessä se salaisuus jaetaan ja vielä erittäin riskialttiilla tavalla. Se saa ainakin minut laukeamaan orgasmiin. Ei sellaisessa tilanteessa voi vaatia kumea väliin, ellei se kumi sitten ole jollakin tavalla itsessään leikkiväline.
- Anonyymi
Paljasta vain minun vaimoon ja spermat sisään. Heti rupesi tekemään mieli liukkaille. Harmi ettei se ilo kestä kauaa. Spermainen pillu saa laukeamaan nopeasti.
- Anonyymi
Melllä on kaksi kertaa vieras saanut nauttia aidoista luomuyhdynnöista vaimoni kanssa. Ja ovat kyllä muistaneet siemenensäkin vakoon ruiskaista.
- Anonyymi
Kumien varassa meillä oli ehkäisy mutta niin vaan vaimo antoikin vieraalle paljaaltaan. Sanoi sitten minulle että nyt saat ilman kumia.
- Anonyymi
Samoin meillä paljaalla on menty ja tuttuja luottomiehiä pääsääntöisesti. Itsellä ehkäisy kunnossa mutta silti vahinko kävi ja tulin raskaaksi. Nina 28
Panisin kumin kanssa, mutta ei kelpaa. Niin ei sitten.
- Anonyymi
Paljaalla pantu kun kanit tänäänkin.
Käsittämättömän kiimaista touhua harrastaa estotonta krapularyhmäseksiä tuttavapariskuntien kanssa. - Anonyymi
Todellakin liiallinen humalatila, myös jännityksen tarve ja tilanteen yllättävä ajautuminen seksiin useamman mies sukupuolisen kanssa johti siihen, että läheskään kaikki eivät käyttäneet kondomia siinä seksin aikana.
Juuri sillä hetkellä humalassa ja hurmion huumassa ei sillä tuntunut olevan mitään väliä mutta jälkikäteenhän se kadutti ja pelottikin sillä olin jo silloin rva, mieheni tietämättä asiasta mitään.
Nyt olemme kylläkin jo eronneet ja olen 2 pojan yh jonka oikeata isää en minäkään tiedä.
Jutta- Anonyymi
En ole todellakaan ylpeä itsestäni ja tekimisistäni.
Jutta Tiedän tuon tunteen kun kiima vie eikä juuri sillä hetkellä ole millään ole mitään väliä.
Kumpi pojista on mahdollisesti tämän ryhmäseksin tulos? Poika voi siis kuitenkin olla vaikka ex miehesikin?
Montako isä ehdokasta tässä nyt on sieltä mies joukosta?
Poika muistuttaa sinua nyt sitten päivittäin tästä syrjähypystä mies porukan yhteisenä naisena.- Anonyymi
Meidän kimppa tuli ettemme ehtineet varautua.
Mieheltä on pistetty johtimet poikki joten ei ollut ehkäisyä.
Ei löytynyt ýhtään kortsua.ja kiima oli kova niin pantiin ilman.
Kun lähdin pesulle niin huomasin sperman valuvan pitkin reisiä,,
- Anonyymi
Yhden kerran oon ollut yhdynnässä ,koneen nuoren miehen kans. Se oli tietoinen riski,ja naitiin kun kanit.
En niin kiihkeää sexiä ole ennen sitä enkä jälkeen saanut. Ainoo oli että olimme as autossa ,eikä päässyt kunnolla pesulle.
Siin hikisinä köyrittiin ja sopimuksesta mieheni kiltisti katsoi sivusta ja hyvin vähän kommentoi.
No en tullut raskaaksi,puoli vuotta myöhemmin vasta mieheni sai mut paksuksi.
Mutta kiimaan se vaikutti,halusin jatkuvasti - Anonyymi
Miehelleni on tehty vasektomia ja minulla ei mitään ehkäisyä päällä.
Tuli vähän varkain tilaisuus kimppaseksiin.
Mieheni kaveri tuli etelään katselemaan paikkaa mistä oli saanut työtarjouksen.
Hän kävi tutustumassa työpaikkaan ja oli hyväksynyt työpaikan ja oli käynyt alkon kautta hakemassa pari pulloa viiniä joilla juhlistimme työpaikan saantia.
Hän oli myös käynyt laittamassa nimensä asuntojonoon asuu meillä kunnes saa asunnon.
Suomessa kun ollaan niin tottakai miehet halusi saunaan ja kun olin ainoa nainen niin halusivat minut mukaan yhtä aikaa "ettei tarvitse yksin saunoa".
Ei ole kovin iso asia käydä miesten kanssa saunassa.
Saunan jälkeen kaksi alastonta miestä tanssitti minua ja houkuttelivat kimppaseksiin mukaan.
Oltiin asiasta juteltu mieheni kanssa ja nyt sitten suostuin.
Viikonlopun sitten olin kahden miehen nainen ilman ehkäisyä.
1.5kk meni ja odottelin kuukautisia kunnes kotitesti näytti että raskaana olen.
Mieheni kanssa miettimään mitä nyt tehdään.
Päätettiin pitää lapsi vaikka mieheni ei isä olekkaan.
Vähän yli 2kk aikaan sain keskenmenon.
Keskenmenosta 3 viikkoa niin asennutin kierukan ja pienen tauon jälkeen olen jälleen kahden miehen nainen.- Anonyymi
Onhan niitä huoria mutta omaa vaimoani en muiden kanssa kyllä ikinä ole jakanu,itte kyllä nuorempana lykin ilman kumeja muijia jos kohdalle sattu,ei kukaan tull uisäksi pyytää.
- Anonyymi
Muijalla jo vaihdevuodet eikä ehkäsyä tarvi. Vieraat nussivat aina paljaalla
- Anonyymi
Painan aina tietoisesti paljaalla. Paras nautinto. Rojut surutta ränniin, - reisille en laske. Ja mun nimeni on satunnaisille kumppaneilleni jussi vaan, sekä osoitteeni: ...jossakin.
- Anonyymi
Harrastaneet parin vaihtoa vuosien ajan, ryhmä seksiä useemman parin kanssa kesäisin. Asunto autolla liikumme, saman henkisiä pareja tapaamme leirintä alueilla. Muutama tapaus jossa rouvalla ehkäisy unohtunut silloin ryhmä orgian jälkeen kyseinen pari lähtenyt hakee katumus pillerin apteekista. Tietenkin useempi mies lauennut rouvan sisään yön aikana, onneksi estä kunnon nautintoa kun pillerit olemassa. T. Ppari 50
- Anonyymi
Ilman kumia on menty pois lukien jos ihan randomi jota ei tiiä. Ja ehkäisy kunnossa itse ainakkn pidän kun vieras laukee sisään ja mieskin nauttii silmin nähden. Pari 30v
- Anonyymi
Näin se menee. Ryhmäseksi illoissa kun kaikki ovat tuttuja, joku naisista ottaa ensimmäiset spermat sisäänsä ja sen jälkeen kondomit jäävät kaikilta pois. Tuttujen kanssa taas vaimo päättää ettei tuttu tarvitse kondomia. Siihen ei ole ollut minulla useinkaan mitään sanomista koska en ollut useimmiten edes paikalla.
Kortsua ei käytetä kuin tuntemattomien kanssa tai jos joku tuttu on ollut tuntemattoman kanssa. Mutta ne jotka väittävät että ryhmäseksibileissä tai tutun tai tutun parin kanssa käytetään kortsua joko valehtelevat tai ovat lähteneet aikaisin pois. 90 luvun alun AIDS pelon jälkeen ne on kyllä aika hyvin jääneet taka alalle mutta toisaalta oma näköala on ollut viime vuosikymmenenä melkoisen suppea kun piirit ovat omalta osalta jumiutuneet muutamaan tuttuuun.
Mutta tuosta kondomien latistavasta tunnelmasta kertoo sekin kuinka vuosien mittaan tuntemattomat jäävät joko pois tai vähemmälle ja tuttu ja turvallinen pari tai tuttu jää kuvioihin mukaan ja ilman kortsua mennään.
Nyt ei tule edes mieleen sellaista kertaa että joku olisi käynyt hakemassa lasikulhosta kortsuja tai tullut pyytämään niitä. Taitaa mennä yli kymmenen vuoden taa ja silloinkin kyse oli enemmän leikistä kuin turvallisuudesta.
- Anonyymi
No jos noissa ny järkiä käyttää ja tuota harrastaa haluaa ni fiksuinta se varmaan ois ehkäisyn kanssa ja kortsu on siihen väitetysti varmin ettei sukupuolitauteja saa
- Anonyymi
Sinulla ei ole kokemusta edes seksistä yli 20 vuoteen sen jälkeen kun lyhyen liiton jälkeen vaimosi jätti sinut, joten millä rahkeilla sinä täällä ryhmäseksistä jauhat?
Mene opettelemaan suomenkielen alkeet niin saat ehkä pilluakin joskus.
- Anonyymi
Ehkäisyllä, mutta paljaalla ollaan aina kimpat oltu. Se on vallan mahtavan näköistä ja tuntuista kun nainen saa kahta kullia samaan aikaan.
- Anonyymi
Yksi kerta meillä ollut kolmen kimppa ja kyllä se ilman mitään ehkäisyä meni.
- Anonyymi
Seurasiko jännittäviä viikkoja?
- Anonyymi
Ite kiihotun kun vieras laskee lastinsa vaimon vittuun. Haluan liukkaille.
Ilman mitään ehkäisyä vieraiden kanssa kuulostaa älyttömän kiihottavalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite kiihotun kun vieras laskee lastinsa vaimon vittuun. Haluan liukkaille.
Ilman mitään ehkäisyä vieraiden kanssa kuulostaa älyttömän kiihottavalta.Sehän se on kiiman huipennus ja saataisiin väkiluku lisääntymään jos kansa alkaisi taas nussia tuohon tyyliin estottomammin ja suhtautuisi asioihin luonnollisemmin! Jos on himosta tulosta tullakseen niin antaa tulla vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurasiko jännittäviä viikkoja?
Tottahan toki seurasi mutta oli kyllä ikimuistoiset hetket nuo. Muistan kun vaimo sanoi vieraallemme "laskit sitten sisään" ja minä olin vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan toki seurasi mutta oli kyllä ikimuistoiset hetket nuo. Muistan kun vaimo sanoi vieraallemme "laskit sitten sisään" ja minä olin vieressä.
Kiihottavaa! Mitäs sinä sanoit ja mitä sanoi sisäänlaskija? Millaiset olivat ilmeenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa! Mitäs sinä sanoit ja mitä sanoi sisäänlaskija? Millaiset olivat ilmeenne?
Kehui kuinka hyvältä tuntui ja kyllä vaimokin nautti. Miehen lähdettyä oli sitten minun vuoroni ja se oli jotain aivan erityistä. Tilaisuus kolmen kimppaan tuli aivan yllättäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo vaimon sanat olivat viesti minulle ja ilmeeni oli kuulemma mietteliäs ja vielä tuossa tilanteessa kiihoittunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on kiiman huipennus ja saataisiin väkiluku lisääntymään jos kansa alkaisi taas nussia tuohon tyyliin estottomammin ja suhtautuisi asioihin luonnollisemmin! Jos on himosta tulosta tullakseen niin antaa tulla vaan.
Juuri noin, ehkäisy pois ja nauttimaan niin eiköhän tulosta tule ja vieras toimii myös kirittäjänä aviomiehelle.
- Anonyymi
Vaimolta poistettiin kierukka kun kesäloma alkoi.
Vaimon vakkari lähti lomalle kotipuoleen.
Ajateltiin panna vaimo paksuksi loman aikana.
Olin pannut vaimoa reilut pariviikkoa niin vaimon vakkari ja monun vanha kaveri palasi etuajassa lomilta etuajassa. Kun ei tiennyt ettei vaimolla enää ole kierukkaa niin tuli pantua paljaalla molemmat.
Kaveri oli mielissään kun sai panna raskaana olevaa naista koko raskauden ajan.
Vaimo on raskaana ollessaan tosi kiimainen.
Kimppaseksistä tuli kiire synnytykseenkin.
Kaveri pani toistakertaa kun lapsivesi meni js matka synnytysosastolle alkoi.
2.5h myöhemmin syntyì kuopuksemme.
Poika tuli!- Anonyymi
Kenen siittämä poika on?
- Anonyymi
Minun vaimoa on panneet vieraat raskausaikoina. Se on silloin kuin eri ihminen. Kyrpää himoitseva kiimalutka. Tavallisesti seksi ei juuri kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimoa on panneet vieraat raskausaikoina. Se on silloin kuin eri ihminen. Kyrpää himoitseva kiimalutka. Tavallisesti seksi ei juuri kiinnosta.
Hormonit myöhässä? Eikö pitäisi olla suurimmassa kiimassa myös ennen siittämistä saadakseen mahdollisimman monelta hedelmöittäviä siittiöitä ja parhaimman alfauroksen onnistumaan tässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen siittämä poika on?
Varmaa tietoa ei ole kun testejä ei olla tehty.
- Anonyymi
Ilman ehkäisyä huomattavasti kiihkeämpää mutta se raskausriski on otettava huomioon. Onko aviomies oikeasti valmis jos vaimo raskaana tuon jälkeen?
- Anonyymi
Maamme lakien mukaan oltava, koska on automaattisesti isä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maamme lakien mukaan oltava, koska on automaattisesti isä. :D
Juuri noin. Aviomies voi itse kieltää isyytensä, jos haluaa. Äiti voi myös merkata virallisiin papereihin oikean isän, tai ettei tiedä isää.
Mutta jos kumpikan ei tee mitään valintaa, isyys on silloin automaattisesti aviomiehen ilman erityisiä merkintöjäkään.
Onneksi Suomessa isyys ja isyys ovat kaksi eri asiaa ja että lapsen edun mukaisesti kotona lasta hoitanut on Isä, eikä isä.
Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917