Planet X Nibiru - Psy-ki-at-ri(t) hävisi pokerissa,

Anonyymi

Kenttä on psykiatrin mukaan pakollinen

8

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

entäs kädet

• Anonyymi

mieti nyt joillain on sellanen 30cm halko
      alex jones worries small penises
      huolestu sinakin
      minimuna skitsofreenikko ei sa naista
      mutta netissä voi esittää rauhassa sadistisia väitteitään

• Anonyymi

Lähettäkää Erno Waltoselle Pertteliin pelkkää alistusta. Teen teidän dissauksillanne rahaa. Kiitän. Toimittakaa pian. Ehhehe. Kuulkaas nyt kumisaappaat. Benny & Joon myy tänään erittäin hyvin iTunesissa. Sinuna hankkisin omani. Ja tilaan suomi24-uutiskirjeen ja tarjoukset kirjautuessani Treffeihin nimimerkillä otinvainkorillisen

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mulla on vielä sielu. Tuutte huomaa tarinahahmot, ettette pysty saamaa fiilistä ilmatteeks

• Anonyymi

Minä, jolla on satoja sieluja (en saanut niitä kuten Shang Tsung) uskon sielun jälleensyntymiseen. Olen kuullut tarinoita kiukkuisista skitsoista, ja todennut joidenkin lääkekäyttäjien suuttuvan hengellisistä sanoista kuin entisajan orjakauppias orjilleen. Osaatko sanoa introjektio. Potilas mallintaa turhautuneen lääkärin käytöksessään. Tämä saa aikaan huumekaupan. Lääkäri ei anna sitä mitä haluan vaan valitsee hupipohjalta tarinoita joilla raiskaa potilaan hengellisesti rusinaksi joka vain tarkkailee ympäristöä, sillä ympäristö uskoo Medical Lääkäreitä ennen… itseään, tuota potilasidentiteettiä. Lääkärin rooli ei poista potentiaalista sarjamurhaajan statusta. Oli stoori, missä Jaakko L, ja joku hoitaja Märyssä piikittivät potilasta pebeen niin että potilas toivoi haastavansa oikeuteen mokomat. Tahdonvast. hoidossa. No minä halusin ettei tekijän koko nimeä käytetä, koska pyllystä kuulemma synekdokeen lailla oli kadonnut pala. Itse varoisin lukion käyneitä henkilöitä. Niillä voi olla ryhmäidentiteetti, eli nk ryhmämentaliteetti murskata vägäosaiset zuoziolla - ts heillä ei Ole hengellistä ulottuvuutta märyn alueella he hluavt nähdä miten lääkkeet rikkovat ruumiin parempi tiedostaa kuun surra

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä, jolla on satoja sieluja (en saanut niitä kuten Shang Tsung) uskon sielun jälleensyntymiseen. Olen kuullut tarinoita kiukkuisista skitsoista, ja todennut joidenkin lääkekäyttäjien suuttuvan hengellisistä sanoista kuin entisajan orjakauppias orjilleen. Osaatko sanoa introjektio. Potilas mallintaa turhautuneen lääkärin käytöksessään. Tämä saa aikaan huumekaupan. Lääkäri ei anna sitä mitä haluan vaan valitsee hupipohjalta tarinoita joilla raiskaa potilaan hengellisesti rusinaksi joka vain tarkkailee ympäristöä, sillä ympäristö uskoo Medical Lääkäreitä ennen… itseään, tuota potilasidentiteettiä. Lääkärin rooli ei poista potentiaalista sarjamurhaajan statusta. Oli stoori, missä Jaakko L, ja joku hoitaja Märyssä piikittivät potilasta pebeen niin että potilas toivoi haastavansa oikeuteen mokomat. Tahdonvast. hoidossa. No minä halusin ettei tekijän koko nimeä käytetä, koska pyllystä kuulemma synekdokeen lailla oli kadonnut pala. Itse varoisin lukion käyneitä henkilöitä. Niillä voi olla ryhmäidentiteetti, eli nk ryhmämentaliteetti murskata vägäosaiset zuoziolla - ts heillä ei Ole hengellistä ulottuvuutta märyn alueella he hluavt nähdä miten lääkkeet rikkovat ruumiin parempi tiedostaa kuun surra

Jaakko L, energiansäätelijöiden saattamana: Märy tekee tulosta. Opetellaan kemiaa. Veikkaan, että Lasolilla, lähtee taju koska glykoolia.

Wikistä
        Henkilö, joka on ottanut etyleeniglykolia on vietävä nopeasti ensiapuun. Mikäli myrkytyksen uhri on tajuissaan, hänelle voi antaa ensiavuksi maitoa tai vettä hidastamaan oksaalihapon vaikutuksia. Ensiapuna annettava fomepitsoli on alkoholidehydrogenaasin kilpaileva inhibiittori[2].

L voi tarkoittaa vaikka lukiota, luokkaa, tai luoteista…

• Anonyymi

Jos onnen kätkee se katoaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe