Eräät yrittävät epätoivoisesti väittää ettei onttoa maapalloa ole olemassa! Heillä ei kuitenkaan ole ensimmäistäkään perustelua sille mikä kumoaisi terrastraalitasojen olemassaolon!
Epätoivossaan eräät yrittävät väittää jopa että ontto maapallo olisi täynnä sulaa kiveä! Kysympä vaan että mistä sellaista kiveä olisi onttouteen tullut??? Avaruudestako sitä sulaa kiveä sinne sataa ja vielä maankuoren läpi??? Kaikkea hölynpölyä sitä kuulee kun vanhaksi elää!
Ontto maapallo on totuus!
Anonyymi
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Just!
Tietsä hei, että mä näin muuten sellasen unen just päiväunillani, jossa mä olin just tuolla ontossa kallossa, tietsä.
Tuli vielä mieleen, että kun sä voisit, tietsä, alkaa ton onton pollon profeetaksi, tietsä, nillehän tietsä maksrtaanki aika hyvät hillot, tietsä.
Mut, nyt mun tietsä täytyy mennä kattomaan pikkukakkosta youtubesta, se on muuten tosi hyvä tietsä lastenohjelma, tietsä, ennen vanhaan se oli ehkä parempi, koska oli tietsä se pelle harmanni, ja se oli tosi hassu, tietsä? - Anonyymi
Aivan superfantsua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306