On hevosten hommia, ennen oli hevoset joilla nämä hommat tehtiin, nykysin vuokratöinä ja alimman paskatyöpalkoilla, huhhuh. esim muurarin apulainen joka vittu tekee enemmän töitä ku itse muurari, ja muurari vetää 30€h btw.
Vuokratyöpaikat on aina paskahommia
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele muurariksi niin pääset itsekkin kunnon palkoille, ei vaadi ylioppilastutkintoa.
- Anonyymi
Kyse oli paskaduuneista vuokrafirmoissa, lisää juttuja kiitos.
- Anonyymi
Joissakin vuokrafirmoissa ei ole edes niitä paskahommia. Arsenaalikin ilmoittaa paikoista mitä ei ole edes olemassa.
- Anonyymi
niinhän se monasti on. Mutta se vanha viisaus on tässä: Minkä taaksensa jättää sen edestänsä varmasti löytää.
Jos et vielä ole iällä pilattu niin hanki itsellesi kunnon ammatti . Muutoin olet ikuisesti muurarin apupoika vuokrafirman palkkalistoilla. - Anonyymi
Itse olin vuoratyöntekijä pari vuotta sitten. Samana vuonna yritys palkkasi 4 uutta työntekijää välitysfirman kautta. Taustalla aiemmat huonot kokemukset koeajan lyhyydestä yms. Vuoden jälkeen kolme meistä rekryttiin suoraan yritykseen vakituiseen työsuhteeseen. Työnantaja ei halunnut riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236