Tangauikkarit;)

Sport-Uros-27

Mitä mieltä naiset mustista tangauimahousuista miehillä. Olen tiukkakroppainen mm pyykkilautavatsa ja muutenkin olen tosi hyvässä kunnossa ja olen pitkä ja tumma;)

15

3137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehelle

ole kuinka sporttinen ja tiukka peppunen tykkäät mutta uima halliin kunnon uikkarit. yleensä hallissa uidaan ja jos jotakin katsellaan niin melkein naureskellaan itseksemme että mikähän toikin luulee olevansa. seisoskelee reunalla ja kontrolloi itseään.
      laita kunnon uikkarit jos haluat näyttää hallissa hyvältä.
      lahkeellisia (eri pituudella) kannatan. koska käytän niitä itsekkin.

• hooge

voltti

• ystäväsi n

Laita ne hopeiset string-uikkarit! Näytit tosi hyviltä niissä!

• hyvän näköiset
    • Nainen

Tangauikkarit pyh...

• kuparinruskea

Kaupungilla kuljen tiukoissa shortseissa ilman paitaa ja hallissa sekä rannalla uin tangoissa tai stringeissä tai ilman rihmankiertämää.

• shortsiboy
        kuparinruskea kirjoitti:

Kaupungilla kuljen tiukoissa shortseissa ilman paitaa ja hallissa sekä rannalla uin tangoissa tai stringeissä tai ilman rihmankiertämää.

Syyskuu alkoi shortsipojalle mukavasti. Ei tarvi pukea paitaa päälle. Pyörällä voi ajaa ja kadulla käydä ilman paitaa shortseissa. Mahtavaa kesäfiilis. Illallakin tarkenee ilman paitaa!

• shortsipoi
        shortsiboy kirjoitti:

Syyskuu alkoi shortsipojalle mukavasti. Ei tarvi pukea paitaa päälle. Pyörällä voi ajaa ja kadulla käydä ilman paitaa shortseissa. Mahtavaa kesäfiilis. Illallakin tarkenee ilman paitaa!

shortsipoika tarkenaa shortseissan ilman paitaa yhä vaikka on jo lokakuun 9 päivä. mahtava on syksy! kska on voinut olla sortsiasussa yhtämittaisesti huhtikuusta lokakuuhun?????????

• podipodi
        shortsipoi kirjoitti:

shortsipoika tarkenaa shortseissan ilman paitaa yhä vaikka on jo lokakuun 9 päivä. mahtava on syksy! kska on voinut olla sortsiasussa yhtämittaisesti huhtikuusta lokakuuhun?????????

On kevät, jo voi ottaa sulikkaa paidatta sortseissa. Lenkillä shortseissa paidatta. Vaude! Kesä tulee!

• shortsman
        podipodi kirjoitti:

On kevät, jo voi ottaa sulikkaa paidatta sortseissa. Lenkillä shortseissa paidatta. Vaude! Kesä tulee!

Jees , asiaa. Itse en vielä ole ollut vähissä vaatteissa, mutta kun vähänkin lämpenee kesä kuluukin sitten jatkuvasti shortseissa ja ilman paitaa. Ajettelin lisäksi kulkea enemmän paljain jaloin.

• shortsipoi
        shortsman kirjoitti:

Jees , asiaa. Itse en vielä ole ollut vähissä vaatteissa, mutta kun vähänkin lämpenee kesä kuluukin sitten jatkuvasti shortseissa ja ilman paitaa. Ajettelin lisäksi kulkea enemmän paljain jaloin.

Nyt on kesä. Pyörälenkillä tänään vain pelkät shortsit yllä! Koko iltapäivän tarkeni shortseissa. Kauppareissunkin tein ilman paitaa tiukoissa farkkushortseissa. Mahtava kesäfiilis!

• shortsman
        shortsipoi kirjoitti:

Nyt on kesä. Pyörälenkillä tänään vain pelkät shortsit yllä! Koko iltapäivän tarkeni shortseissa. Kauppareissunkin tein ilman paitaa tiukoissa farkkushortseissa. Mahtava kesäfiilis!

Terve! meitsi oli tänään maastopyörällään liikenteessä vain kalukukkaro päällä. Pari ohikulkijaa hurrasi! Varmaan keväälle!
        Minäkin kävin ostamassa kaljasalkun salesta shortseissa!!! Eläköön kesä ja rusketus!

• Shortsimies
        shortsman kirjoitti:

Terve! meitsi oli tänään maastopyörällään liikenteessä vain kalukukkaro päällä. Pari ohikulkijaa hurrasi! Varmaan keväälle!
        Minäkin kävin ostamassa kaljasalkun salesta shortseissa!!! Eläköön kesä ja rusketus!

olin itekin tänään ensimmäistä päivää shortseissa ja kivaa oli.
        Hienoa kun lämpimät ilmat tulee ja saa olla pelkät shortsit jalassa ilman paitaa.
        Välillä ihmetyttää kun sitä, varsinkin paidattomuutta, moralisoidaan. Miksei saa nauttia kesästä niin kuin itse haluaa??? Minulla ei ole mitään tarvetta "näytellä" itseäni vaikka joidenkin mielestä kuljen alasti. Se vaan on niin mukavaa kun vaatteet ei kiristä ja aurinko lämmittää.
        Jos en shortsiasussa ja paidattomana jonnekin esim. terassille pääse niin en sitten mene.
        Muuten näin pukeutuneena siinä ei ole mitään ihmeellisä.
        Ei kun kaikki nauttimaan kesästä pelkissä shortseissa !!!!! Lämmintä kesää kaikille !! Ja kuljetaan vähissä vaatteissa !!!

• Anonyymi
        shortsipoi kirjoitti:

Loistavaa, tänä vuonnakin syyskuussa oli mahtavia shortsikelejä ja muutenkin kesä meni lyhkäisissä shortseissa ja ilman paitaa. !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistavaa, tänä vuonnakin syyskuussa oli mahtavia shortsikelejä ja muutenkin kesä meni lyhkäisissä shortseissa ja ilman paitaa. !!!!

Yes, niin sitä pitää. Pari kuukautta enää niin saa kulkea pelkissä shortseissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe