Mies ollut ihastunut toiseen

Anonyymi

Heippa. Sain tuossa muutama kuukausi sitten kuulla että mieheni on ollut ihatunut yheiseen ystäväämme, pari vuotta sitten.

Olemme olleet yhdessä nyt yli 10 vuotta, kaksi yhteistä lasta ja suhde ollut aina omasta mielestä melko vakaalla pohjalla.

Miehen selitys siis ihastumiselle oli että kyllä hänkin on ollut joskus ihastunut tähä ystäväämme ja se kesti noin kuukauden kuitenkin myönsi myöhemmin että ihastus kesti ainakin parikuukautta, sanoi myös ettei koskaan miettinyt vaihtoa mutta seuraavassa lauseessa sanoi kun siitä ei olisi kuitenkaan tullut mitään. Ääh.. pää on ihan sekaisin tuonteistani.. tekisi mieli olla vihainen muttakun ihastumiselle ei vaan voi mitään, pahalta tuntuu että kun olen puhun "ilkeästi" ystävästämme niin mieheni on aina puolustellut tätä enkä silti nähny että minulle rakkain henkilö on ihastunut toiseen. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa.. oonko ihan hullu kun ajatukset laukkaa aiheesta jatkuvasti ja rinnasta ahdistaa aina kun tätä miettii.

3

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hän kerran myönsi asian niin en olisi huolissani.

• Anonyymi

Tylsä homma, mutta pitkissä suhteissa pieniä ihastumisia joskus tulee. Jos se tosiaan on jäänyt vaan ihastumisen tasolle, hyvää niin. Huoli varmaan herää että onko suhde sittenkään niin. hyvä kun on luullut. Monenlaiset tunteet ja ajatukset varmasti pyörii mielessä nyt, mutta tasoittuvat kyllä aikanaan ja luottamus yhteiseen tulevaisuuteen löytyy toivottavasti taas.

Itse en ole kovin helposti ihastuvaa sorttia, niin on välillä vaikea ymmärtää sitä miten voi noin vaan ihastua. Ehkä joskus sattuu omalle kohdalle ja sitten ymmärrän.

• Anonyymi

Ompa typerä mies! Miksi kertoa asia, jolla ei nykyhetkellä ole mitään merkitystä, paitsi että saa sinut loukkaantumaan ja sinulle pahan mielen.

Inhoan tuollaisia junttieinareita, jotka päästelevät suustaan mitä sattuu ja vahinkoa ei voi enää korjata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51