Ihanne mies on pitkä komea
tumma
pukupäällä
töissä, auto, talo
kohtelias, sänkin leuassa, tukka päässä, miehekäs
matala ääni
osaa laulaa
leipoa
kokata, tiskata, pyykätä,
ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ei mene mihkään ilman mua, ja ...voi niitä on paljon ... tykkää kesästä...ei pidä talvesta
Helppo kun mikä
9
92
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten minä mutta sauhuttelen.😎
- Anonyymi
Normaali Suomalainen mies.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sulla jäi yks tuosta pois. Osaa pettää paljastumatta.
- Anonyymi
Entä nainti?
- Anonyymi
Ap: n ihanne on siis päällikkö tai johtaja.
- Anonyymi
Ei pidä talvesta? Talvihan on ihanaa, jos on pakkasta ja aurinko paistaa ja ulkoilla voi, voi hiihtää, luistella ym. Mun mielestä myöskin työhaalareissa on jotain seksikästä ja vähän öljyä poskessa.
- Anonyymi
Hmm...
Ei kiitos pitkää
Ei kiitos tummaa
Ei kiitos pukua
Ihan kiva jos olis töissä
Ei tartte taloa
Ei tartte autoa
Kyllä kiitos kohtelias
Ei kiitos sänkeä
Ihan sama onko tukkaa
Ei tartte miehekkyyttä
Ei kiitos kovin matalaa ääntä
Ei tartte laulaa
Ei tartte leipoa
Ei ole pakko kokata itse
Ei tartte tiskata
Ei tartte pyykätä
Kyllä kiitos ei käytä alkoholia
Kyllä kiitos ei tupakoi
Saa mennä ilman muakin
Ton listas mukasen saat mun puolesta pitää, jos löydät. Liian monta huonoa juttua. - Anonyymi
Minun ihannemies:
Itsenäinen
Puhuu enemmän kuin yhtä kieltä
Huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään
Uskollinen
Eroottinen
Aktiivinen
Avoin
Utelias
Osaa keskustella
On nähnyt maailmaa
On kokenut maailmaa
On sinut menneisyytensä kanssa
Osaa käyttää rahaa
Suunnittelee ja harkitsee ja toimii
Puhuu tunteista
Yllättävä
Ymmärtää vapauden
Haluaa joskus sitoutua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717