Moikka, mulla on semmonen ongelma, että alotin erään harrastuksen pari kuukautta sitten ja aluksi oli ihan kivaa, 2krt viikossa treenit ja näin, mutta sit sieltä alko lähtemään ihmisiä pois ja nyt meitä on enää jäljellä 4, oon itte harkinnu lopettamista pari viikkoa, en oo päässyt treeneihin rippileirin takia ja tuntuu että ei oo motivaatiota. Tänään kans yks tyttö ilmoitti ryhmään ettei hänellä oo motivaatiota, ja että lopettaa harrastuksen ja musta tuntuu vähän samalta, mutta sitten jos tuleekin motivaatio takas ja oon ehtiny lopettamaan nii mitä siinä sitte. Mulla ei tän lisäks oo harrastuksena kuin lenkkeily mikä riittäs mulle ihan hyvin, mutta tuntuu jotenki että pitäskö mullakin olla joku tuommonen "ohjattu" harrastus. Tänään ois treenit ja sinne ainaki menen vielä, mutta en tiiä kehtaanko sit vaan ilmottaa että en halua enää jatkaa, tuntuu että nää kolme ketkä sinne jäis mun jälkeen, ei ehkä kattos hyvällä kun kaikki vaan lähtee pois :/ ja en tiedä sit näistä valmentajista, mut sinänsä tää ei tunnukkaan oikeen omalta jutulta :(
Harrastuksen lopettaminen
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814