Hei,
tuntuu hieman hölmöltä kysymykseltä, mutta jos vuokranantajan kanssa vuokranmaksupäiväksi on sovittu 5. päivä, täytyykö maksun olla perillä hänen tilillään tuolloin vai riittääkö, että maksan vuokran aina 5. päivä? Entä taas sitten jos vuokranmaksupäivä sattuu olemaan viikonloppuna?
Vuokranmaksupäivä
4
380
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte olla. Oot kuiteskin fattan maksamassa kunnan vuokraasunnossa, joten ei oo niin nöpönuukaa. Osta vaan bissee, kyä KELA bjuudaa vuokrat.
- Anonyymi
Enpä ole oskan Helsinki kulut on vuokran maksu päivä 4 päivä.Hesa on Suomen suurin alue ja ihmisistä myös.Olivat omistusasunon omistajia, osaomistusasunon tai kaikilla mahdolisella vuokran antajalla vuokralla: VUOKRAN MAKSU PÄIVÄ ON AINA KUNKIN KUUN 4 PÄIVÄ.SITÄ EI VOI MUTAA.SYY MIKSI MYÖS ASUMISTUET NILLE JOTKA SEN SAA TIPUU TILILLE 4 PÄIVÄ TAI JOS OLET SOPINUT SUORAAN VUOKRAN ANTAJALLE. 4 PÄIVÄ MAKSAT VIMEISTÄN PANKKI ITSE TAI SUORAMAKSUNA!
- Anonyymi
Älähän taas yleistä kun et tiedä asian oikeaa laitaa. Tuo vuokranmaksu kuun 4. päivä riippuu ihan vuokranantajasta ja vuokranantajan ja vuokralaisen välisestä sopimuksesta. Itse olen yksityisellä vuokralla ja 4. päivä ei ole minun vuokranmaksupäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174