Mikä järki?

Anonyymi

Tässä Suomi24 sivustossa on? Pahaa mieltä vain aiheuttaa.

14

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää on vitsikirja

• Anonyymi

Niin. Eipä olisi ikinä uskonut.

• Anonyymi

Täältä saa elämäänsä hyviä neuvoja.

• Anonyymi

Ehkä, mutta ei viinamieheltä.

• Onhan täältä toiset kertoneet syyksi pois lähteäkin sen vuoksi, että ilkeys rehottaa ja hyökitään. Ei täällä varmaan muut jaksakkaan, kun ihmiset jotka ei herkästi välitä muitten sanomisista?

• Anonyymi

Monipuolistaa päivää, käydä lukemassa mitä ihmiset ovat mistäkin mieltä. Joskus otan kantaa, useimmiten en. Minulle ei hirveän tärkeä mutta rattoisa.

• Anonyymi

Täs on se järki että sinkuilla ei ole muuta paikkaa missä jutella.

• Kai tässä alunperin jokin järki oli, mutta tänne on ajan saatossa pesiytynyt kaiken maailman haukkujia ja muita, jotka eivät ihan aina kirjoittele kauhean asiallisia juttuja. Viihdettähän tämä monelle on niin kuin monet keskustelupalstat yleensä, tosin joillakin se viihteenkin käsite on vähän hakusessa.

• On tässä järkeä, mutta se on piilossa. 😁

Ja ei kannata edes lukea, jos tekee pahaa...

• Niin, eilen olin vitsikkäällä tuulella...( omasta mielestä )

Mutta totuutta toinen puoli. Täällä on järkeä ja paljon elämää, kun sen osaa poimia ja katsoa kaiken rähmän alta. Jos miettii vaikka tryffeliä....suklaakonvehdeista tuttu kallis sieni, sekään ei kasva auringossa keskeisimmällä paikalla, vaan se pitää tonkia...joko possut tai koirat sen osaa löytää tarkalla vainullaan, mikä meiltä nysäneniltä puuttuu.

• Anonyymi

Tämä on pahnanpohjimmaisten kohtaamispaikka.

• Anonyymi

Kai tästä jotain iloa on niille jotka tykkäävät vängätä vastaan ja nillittää yksittäisistä sanavalinnoista. Ehkä silläkin on oma arvonsa. Kärpäsetkin ovat kuulemma tärkeitä pölyttäjiä.

• Kansan syvät rivit kohtaavat täällä. Jutut ei ole ihan tasalaatuisia, mutta eivät ole kirjoittajatkaan.

• Anonyymi

Kannattaako täällä poikkeamisesta kaavoja luoda, kun tämä ei ole reaalimaailmasta pois mutta jos ihon alle menee, niin lienee viisainta jatkaa pysähtymättä. - cu-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe