Julkinen tieto!

Anonyymi

Uusi viikkoraportti putkahti ulos.
Viikko 25.

Koronarokottamattomat sairaalahoidossa: 0 kpl
Koronarokotetut sairaalahoidossa: 445 kpl

10

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tuollainen tieto peräisin?

• Anonyymi

Ei mistään.
        Puhdasta puppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mistään.
        Puhdasta puppua.

Käytä silmiäs äläkä jauha täyttä totta

• Anonyymi

Johtunee siitä, että viimeisetkin piikkipelkoiset ovat järkiintyneet ja ottaneet rokotuksen. Rokottamattomia ei juurikaan Suomessa enää ole.

• Anonyymi

Sain tänään sairaalassa piikkiä suoneen, mrna-rokotettanne tosin en edelleenkään ota

• Anonyymi

No ihan varmana on . sittenhän se nähdään kuinka moni kun tää AIDS kansanmurha vetelee viimesiään :D

• Anonyymi

Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään pelon kanssa vaan heillä on omat aivot millä ajatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään pelon kanssa vaan heillä on omat aivot millä ajatella

Minullakin on omat aivot, jotka ovat hyvät ja tuottaneet mukavan toimeentulon minulle.
        Piikkipelkoiset ovat tietämättömiä lampaita omassa laumassaan
        Koronarokotteita olen saanut 4 kpl viime vuosina + kausi-influenssarokotteet. Siitäkin huolimatta olen täysin terve .
        Piikkipelkurit, tutkikaa tilastoja hieman tarkemmin, niin huomaatte että piikkipelko on turhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on omat aivot, jotka ovat hyvät ja tuottaneet mukavan toimeentulon minulle.
        Piikkipelkoiset ovat tietämättömiä lampaita omassa laumassaan
        Koronarokotteita olen saanut 4 kpl viime vuosina kausi-influenssarokotteet. Siitäkin huolimatta olen täysin terve .
        Piikkipelkurit, tutkikaa tilastoja hieman tarkemmin, niin huomaatte että piikkipelko on turhaa.

En ota.

• Anonyymi

Palkittu valokuvaaja Hanna-Kaisa Hämäläinen on kuollut, kertoo Keskisuomalainen.

Hämäläinen kuoli lehden mukaan perjantaina äkillisen sairauskohtauksen seurauksena. Hän oli syntynyt vuonna 1975.

Hämäläinen sai tunnustusta muun muassa ottamastaan koronavuotta 2021 symboloivasta kuvasta, joka palkittiin Vuoden lehtikuvana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe