Meikäläistä on ruvennut mietityttämään että jos mulla ois joku tulehdus alapäässä. Reiän ulkoympärys on punertava ja siihen kutittaa. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Huomasin myös että sisältä näyttää turvonneelta ja oudon vaalealta. Aukko on myös vähän suurentunut. Syy miksi en ole käynyt missään näyttämässä tätä on koska meillä on myös todennäköisesti ollut syyhyä liikkeellä, joten oletin sen olevan se. Olen käyttänyt ulkopuolelle sitä syyhy rasvaa mutta siitäkin on aikaa.
Onkohan ulkoiseen kutinaan syynä syyhyn jälkikutina ja sisäiseen outouteen esim. Uimisesta vaan jäänyt oudoksi vai onko kyseessä kuitenkin joku tulehdus?
Onko minulla emätintulehdus?
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko olla hiivatulehdus? Tai vai kuivuutta Jos ei hiivalta vaikuta niin osta maitohappopuikkoja apteekista mitkä tasapainottavat ph. Minulle neuvolasta suositeltiin I SAY VAGINAL INFECTION tabletteja. Ne hoitaa ja ennaltaehkäisee bakteerien ja hiivan aiheuttamia emätintulehduksia. Lisäksi suositeltiin bepanthenilla rasvaamaan kun limakalvoja nipisteli ja punoitti. Hiiva ja bakteeriviljely tutkittiin vaan ei ollut kumpaakaan minun tapauksessa. Alapää oli outo ja olin varma että on joku tulehdus. Oli vaan jotenkin ärtynyt, todennäköisesti liiasta pesemisestä.
- Anonyymi
Parempi teho on varsinaisilla hiivatulehdusta torjuvilla lääkkeillä (myös reseptivapaana). Kun hiivasta pääsee eroon, niin sitten voi käyttää noita ennakkotorjuntaan sopivia tuotteita.
- Anonyymi
mene lääkäriin jotta sinut voidaan tutkia.Niin saat oikeat lääkkeet vaivaan.
- Anonyymi
Punoitus ja kutina voivat olla myös merkki herpeksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168075Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976299Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743644Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee352259- 392133
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222126- 622112
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831857
- 481565