Yritykset työntävät kontrolloimatta rahojaan someen pyrkiessään viestimään tietoa tuotteistaan somessa roikkuville.
Some ei ole media. Suunnitelmallisen, verifioidun tiedon väliitäjänä se on suurelta osin täysin kyseenalainen. Valheellisen ja johdattelevan uskomustiedon torikauppana se toimii. Ja siinä se ongelma sitten yrityksille onkin.
Meillä on tapahtunut digiloikka. Samalla some ottaa loikkia taaksepäin.
Pääosin perinteinen, verifioitua tietoa tarjoava media voimistaa asemiaan yritysten markkinointijohdon ymmärryksen palaamisen myötä.
Toistan. Some ei ole media. Se on jotain muuta, hallitsematonta, verifioimatonta ja valehtelulle suosiollinen sotku.
Kuka on syyllinen historian pahimpaan yritystoiminnan väärinymmärrykseen
Anonyymi
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Googlen hakumainontaan laitettu raha menee karhun pihkatapin taakse ja siellä se pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593