Ajattelin alkaa ajamaan ns. pimeätä TAXIA ja haaveeni olisi joku vanhempi Mekane tai vastaava Lakuna. Olen kuullut eräältä ranskalaiselta entiseltä hevosmieheltä, että ovat kestäviä ja luotettavia neuvoja, siis ajo. Eivät kuluta apetta, eivätkä kaki aisalle. Jonkin verran pensaa kuluu, mutta öljyä ei tarvitse vaihtaa, kestää kuulemma ajaa ainakin 30.000km.
Koska ajomukavuudet huippua, näin kerrottu, niin uskoisin myös asiakkaiden viihtyvän, vaikka enimmäkseen kyllä juoppoja ja päihtyneitä onkin tarkoitus ajaa ja palvella, mutta onhan nekin ihmisiä, ??
Auttakaa minua te ammatti TAXI-juoppokuskit, mitä minun pitää tehdä? Esim. oksennus tilanteissa ja jos ei ole rahaa juopolla. POLIISILLE ei tietenkään voi ilmoittaa, koska on itsekin rikollisilla teillä, mutta joku yön sudet porukka tai vastaava, saako niiltä palveluita, jos lupaa vaikka ison kasan rynnäkkökivääreitä tai sinkoja toimittaa? vai ovatko hekin jo drone miehiä?
En tiiä, mutta Turkin eli kalkkunamaa erkoani ei ainakaan voi estää minua liittymästä ammatti sutki pirssi puolelle ja ruottalaisilta en kysy mitään, ajakoot Volvoillaan.
Kuinka paljon on renu TAXEJA Suomessa? arvioisin 3 virallista ja 3.500 epävirallista.
Kannattaako ostaa?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748