haluisin kaks näyttöö

Anonyymi

haluasin ostaa omalle koneelle/pleikalle paremman näytön ja mun iskä sano että ehkä mutta haluasin kaksi näyttöä että mun nykyinen näyttö olis kakkos näyttö nii mitä ootte mieltä suostuuko mun iskä kahteen näyttöön?

16

2942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pleikalle ostetaan Oled TV 1200Hz kuvanparannuksella! Ja on siiten sulavaa pelata!

• Anonyymi

Miksi 2 näyttöä pleikaan?

No saahan siihen HDMI jakajalla näyttöjä tai USB Näytön toiseksi!
      Mutta mihin sitä tarvisit?????

• Anonyymi

siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh! jos oot etkä tiedä! HDMI väliin striimauspalikka! Jos Striimasta ei halua pleikaan asentaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pleikka ei oletuksena tue sellaista! tosin sitähän voi säätää!
        Etta saisit chatin toiselle mm jollekkin 14" usb näytölle!

mm Sellainen mitä Myyrä ohjelmassa käytettiin vihreisiin ja punaisiin sormenjäkiin!.

Silloin pitää Pleikka hakkeroida että se ajaa kathta eri ohjelmaa näytöille! koska pelikokemuksen takia se ajaa peliä yhdellä näytöllä!
        Pleikka on ihan normi tietokone joten sen juttuja voi muuttaa!
        Tietokoneena se vaan maksaisi yli 3000€ kun Pleikkana sen saa noin 500€ hintaan PS5

• Tarkoittaako tuo "koneelle/pleikalle". että sinulla on pleikkarin lisäksi myös PC, joka nyt jakaa saman näytön pleikkarisi kanssa?

Siinä tapauksessa sanoisin, että on hyvinkin fiksua pitää kahta näyttöä: toista pleikalle ja toista pöytäkoneelle, jonka aina tarpeen vaatiessa voi kytkeä kahteen näyttöön. Kahdella erilaisesta ja mahdollisesti eri kokoisestakin näytöstä pelaamisesta en niin tiedä. Voi tulla pettymys.

• Anonyymi

Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
        Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.

• Anonyymi

tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
        Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.

Koulun kotitehtävät ja striimausten hallinnat sujunevat paremmin PC-koneella kuin pleikkarilla. ; )

• Anonyymi kirjoitti:

tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö

Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

Kollin valheita! Ei se mistään mitään tiedä!

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

hyvä idea!

• Anonyymi

Chat kannataa pitää päällä tietokoneella tai tapletilla! Tai puhelimella!

• Anonyymi

Niin, niin hönöt, mutta käykö se mun iskalle?

• Anonyymi

Palataan asiaan kun osaat kirjoittaa.

• Anonyymi

Montako näyttöä saa ps5? Vastatkaaa nopeasti

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe