Kiinnostaa tietää käykö juku muukin teiden levähdysalueilla tyydyttämässä itseään?
Olen käynyt jo kahtena edellisenä kesänäkin. Naisia ei ole näkynyt, miehiä muutamia. Yhdessä on touhuttu koskematta toisiimme.
Olenko ainoa lajissani?
Anita -82
käykö joku muukin kuin minä levähdysalueilla
11
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Doggingia olen joskus kokeillut. Mutta kaksi kolme osaa "tapauksista" on niin ällöjä, että poistun paikalta takavasemmalle. Joskus onnistunut tapaamisessa, asiallisia nuoria miehiä...Rva 47 v.
- Anonyymi
Niin no.
Olis kiva /"kiihottavaa" tavata joku samoin ajatteleva nainen jossain luonnossa joko vaan samoissa hommissa tai jopa toisiamme aittaen.
Anita-82 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no.
Olis kiva /"kiihottavaa" tavata joku samoin ajatteleva nainen jossain luonnossa joko vaan samoissa hommissa tai jopa toisiamme aittaen.
Anita-82Missäpäin?
- Anonyymi
Moi Anita,
Minä olen välillä ajellut naiseni kanssa noille levähdyspaikoille ja hoidettu molempien kiimat. Olen aina toivonut että siellä olisi joku katselemassa tai omissa puuhissaan, se olisi mukava kokea. Missäpäin noissa käyt?
t. pari 50 hki Kyllä kiinnostaa & kiihottaa ! Muutamia kertoja olen käynyt - naisia vaan melko harvoin... tänään vois ajella jonnekin ? Ja....
- Anonyymi
Tyttöilijät vauhdissa.
- Anonyymi
Tuu mukaan ei tartte yksin lerputtaa🤭🤭
- Anonyymi
MUUT KÄY sinä sikamainen likainen ällö et käy!
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586