Heips! Olen 12.v tyttö joka on ratsastanut n. 2 vuotta. Vähitetellen olen alkanut huomata ongelman. Nimitäin istuntani. Ongelmana on se että selkäni kuulemma menee hiukan kyttyrälle tai sinnepäin. Ongelma on myös jaloissani. Aina kun menemme harjoitusravia jalustimet heiluvat jalassa usein paljon joka haittaa laukannostoja sillä on vaikeaa antaa pohkeita ja usein ne jäävät epäselviksi jolloin en saa nostettua laukkaa. Ajattelin siis kysyä olisiko ideoita miten pystyisin harjoitella istuntaani ilman hevosta tai miten ylipäätään saisin korjattua vaivani. Kiitos jo etukäteen! :)
Istuntani :/
2
194
Vastaukset
- Anonyymi
Koita keskittyä että painosi on oikeasti istuinluilla ja myötäilit lantiolla. Anna jalkojeni olla täysin rennot ja painavat. Voit vaikka katsoa joka pitkän sivun alussa että et esim purista polvella. Äläkä paina kantapäitä väkisin alas sillä muuten jalka ei ole rento. Ja kun teet siirtymisiä tarkista ensin että painosi on istuinluilla ja sitten katso että jalkasi on rennot etkä purista.
En ole varmaa miten paljon toi auttaa sun selkään mutta ainakin jalkoihin. Voit vaik koittaa kattoo pitkien sivujen alus että selkä on suora eli ei kyttyrä tai notko.
Jos tein on satula tuoli nii voit testaa laittaa painon istun luille ja rentouttaa jalat.
Ja en tosiaa oo ammattilainen mutta ittellä toiminu.- Anonyymi
KIITOS PALJON!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748