Oikein ihanaa ja hyvää huomenta

Sateen raikasta aamua ja virkeyttä päivääsi rakas prinsessa.😚

42

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää päivää prinssi. Viikonloppu edessä 😊

• Aamua päivää, niinhän tuo onpi. 😊

• Mitä ihaninta perjantai päivää maailman kauneimmalle prinsessalle. 😘

• Anonyymi

Olet siis sitä mieltä että juuri hän lukee näitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis sitä mieltä että juuri hän lukee näitä?

Mistä niin päättelet? En ole koskaan väittänyt sellaista, enkä myöskään olettanut asian olevan niin. Mistä hän edes tietäisi kuka olen? Välittäisikö hän edes? Niin?

• PalstaPrinssi kirjoitti:

Mistä niin päättelet? En ole koskaan väittänyt sellaista, enkä myöskään olettanut asian olevan niin. Mistä hän edes tietäisi kuka olen? Välittäisikö hän edes? Niin?

Eihän näihin ole koskaan kommentoinut kuin joku palstamummo ja prinsessa joka myöhemmin sanoi etten ollut hänen oikea prinssi. Mutta se ei estä minua haaveilemasta. Vaikka en sen takia palstalle koskaan tullutkaan. Kyllä täältä aikanaan poistun.

• PalstaPrinssi kirjoitti:

Eihän näihin ole koskaan kommentoinut kuin joku palstamummo ja prinsessa joka myöhemmin sanoi etten ollut hänen oikea prinssi. Mutta se ei estä minua haaveilemasta. Vaikka en sen takia palstalle koskaan tullutkaan. Kyllä täältä aikanaan poistun.

Hän ei ole elämässäni millään tavalla mukana oikeasti ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.

• Kyllä tämä kommenttien vähyys puhuu puolestansa.

• Anonyymi

Logiikkasi on hämmentävää, mutta eipä muille hullujen aivoitukset kuulu.

• Anonyymi kirjoitti:

Logiikkasi on hämmentävää, mutta eipä muille hullujen aivoitukset kuulu.

No mitäs kyselet.

• Sinkut palsta taitaa ollakin enemmän minun paikkani. Mukavaa viikonloppua.

• Kylmetän sydämeni ja kuolletan tunteeni. Minua ei saa kukaan.

• Anonyymi

Prinssi joka on kaikkee muuta.Kai vaihdat sukupuoltasi,kun kerran kävit eduskunta taloa tykittämässä?

• Mitähän kaikkea muuta olen? Olen yrittänyt olla positiivinen aloituksessa, niin sitten tullaan aukomaan päätä. Tarkoitus on varmaan vaan saada minut lähtemään täältä. Toiveenne toteutuu tuota pikaa.

• Eipä prinsessaa kiinnostanut jutella kanssani. Joten on aika pistää pois tämä profiili. Ei kiinnosta tyrkyt mummot, eikä kaikenmaailman päänaukojat. Heitä varten en aloituksiani tehnyt.

• Anonyymi

Moikka prinssi, onnea elävään elämään!

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka prinssi, onnea elävään elämään!

Kiitos, onnea tarttee aina, sitä ei liikaa minulla ole koskaan ollut. Moikka.

• Anonyymi

paskaprinssi

• Anonyymi

No paljastapa minkä ikäiselle prinsessalle kirjoittelet näitä juttuja?

• Oli kovin nuori silloin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oli kovin nuori silloin.

Eihän näistä kirjoituksista ole kuin kolmisen vuotta aikaa, etkä mikään kovin nuori ollut silloinkaan. Viiskymppinen äijä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän näistä kirjoituksista ole kuin kolmisen vuotta aikaa, etkä mikään kovin nuori ollut silloinkaan. Viiskymppinen äijä.

En minä itsestäni tässä puhunut. Asenteellisuus paistaa tuossa kommentissa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä itsestäni tässä puhunut. Asenteellisuus paistaa tuossa kommentissa.

Ällöttävää silti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ällöttävää silti.

Mua ei kiinnosta.

• Anonyymi

No nyt näin, kiitos ja ehkä joskus enemmän sitten jotain tästä, ei täällä. 😊 Sullahan on ollut muutenkin tänään vallan sydämellinen ja halaileva aamu täällä. Oot saanut paljon palstarakkautta niin sanotusti, se on oikein hyvä. 🎶🎶 Nyt töihin taas äkkiä jatkamaan hommia että pääsee tänään ennen iltaa poiskin. Ei tarvi jäädä sohvalle sinne. 😀

• Niin, hyvä mieli ollut jostain heti aamulla ☺️

Tsemppiä työhön sinnekin ✌🏼🌞😊

• Anonyymi

Olen itse asiassa autolla käymässä yhtä asiaa hoitamassa töiden puolesta muualla hetken, no onhan tuo pari tuossa kaverina ja ajaa joten siksi kirjoitus onnistuu mutta nyt kyselee jo liikaa joten jatkan nätisti kyydissä oloa ja juttelen hänelle. 😊 Iloa päivään! 🌼

• Anonyymi kirjoitti:

Olen itse asiassa autolla käymässä yhtä asiaa hoitamassa töiden puolesta muualla hetken, no onhan tuo pari tuossa kaverina ja ajaa joten siksi kirjoitus onnistuu mutta nyt kyselee jo liikaa joten jatkan nätisti kyydissä oloa ja juttelen hänelle. 😊 Iloa päivään! 🌼

Ok. Hyvää matkaa ja kiitos samoin 😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin, hyvä mieli ollut jostain heti aamulla ☺️

Tsemppiä työhön sinnekin ✌🏼🌞😊

No minä en saanut sydämiä haha vitsi vitsi en tarvikaan parempi antaa muille, menee enemmän tarpeeseen ja minä pärjään kyllä ja on iloinen ja reipas mieli täällä autossa, pieni seikkailu kesken työpäivän parini kanssa, ei yksin. Mukavaa vaihtelua päivään. 👋🏻👋🏻

• Anonyymi kirjoitti:

No minä en saanut sydämiä haha vitsi vitsi en tarvikaan parempi antaa muille, menee enemmän tarpeeseen ja minä pärjään kyllä ja on iloinen ja reipas mieli täällä autossa, pieni seikkailu kesken työpäivän parini kanssa, ei yksin. Mukavaa vaihtelua päivään. 👋🏻👋🏻

🤍🖤🩷🩵🩶💙💚💛💜

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

🤍🖤🩷🩵🩶💙💚💛💜

Jollekin tuli nyt oikein sateenkaari tykitys, onko siihen väkeen liittyvä ihminen kenties. Eikä haittaa jos on mutta kunnon sateenkaaren värit sai joku. 🐾🐾Viekö suden tassut nykyään 🌈 ihmisten pariin 🤔🙄.

• Anonyymi kirjoitti:

💞💞💞💞💞💞💞💞💞
        💞💞😍😍💞😍😍💞💞
        💞😍😍😍😍😍😍😍💞
        💞😍😍😍😍😍😍😍💞
        💞💞😍😍😍😍😍💞💞
        💞💞💞😍😍😍💞💞💞
        💞💞💞💞😍💞💞💞💞
        💞💞💞💞💞💞💞💞💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollekin tuli nyt oikein sateenkaari tykitys, onko siihen väkeen liittyvä ihminen kenties. Eikä haittaa jos on mutta kunnon sateenkaaren värit sai joku. 🐾🐾Viekö suden tassut nykyään 🌈 ihmisten pariin 🤔🙄.

Ehkä se uusi tuttavuus on naisiin päin oleva nainen niin helppoahan se on tutustua kun ei ole mitään mahdollisuuksia sudella eikä tarvi yrittää tehdä vaikutusta häneen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se uusi tuttavuus on naisiin päin oleva nainen niin helppoahan se on tutustua kun ei ole mitään mahdollisuuksia sudella eikä tarvi yrittää tehdä vaikutusta häneen.

Luuletko oikeasti että sellainen olisi minusta kivaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Jäisi kaveruus asteelle sellainen tuttavuus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jäisi kaveruus asteelle sellainen tuttavuus.

No etkö sä ole koko ajan puhunutkin että joku uusi kaveri ois vaan ja enemmän näytät antavan sydämiä kiihtyvällä tahdilla ihan kaikille jotka sulle osaa hellitellä ketähän nekin naiset on, jotain vanhempia ehkä kotonaan viihtyviä niin kyllä heillä on nyt mielessään jo kiihkeä suhde sun kanssa. Mielikuvitus tekee kuule useilla tepposet.

Kannattaa sushukka oikeasti vähän miettiä kenen kanssa sydämiä vaihtaa ja minkä kuvan antaa, joku nainen voi ottaa hyvinkin tosissaan. Kirsikka 🍒 nyt tietenkin ykkönen aina sen luulisi niidenkin ymmärtävän. Kiihtyvää on taas teidänkin sydänten vaihto. Mutta ois niitä muitakin emojeja tai joskus voi kirjoittaa ihan ilmankin. Ihan vinkkinä. Menettää merkityksensä joskus koko sydämet. Mut näin sivusta tämä. Uusi tuttavuus ei näytä joka tapauksessa olevan sydänten arvoinen tai menee sit jopa piruiluksi övereineen. Olet sinä ihme mies ei sua opi ikinä ymmärtämään edes täällä palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

No etkö sä ole koko ajan puhunutkin että joku uusi kaveri ois vaan ja enemmän näytät antavan sydämiä kiihtyvällä tahdilla ihan kaikille jotka sulle osaa hellitellä ketähän nekin naiset on, jotain vanhempia ehkä kotonaan viihtyviä niin kyllä heillä on nyt mielessään jo kiihkeä suhde sun kanssa. Mielikuvitus tekee kuule useilla tepposet.

Kannattaa sushukka oikeasti vähän miettiä kenen kanssa sydämiä vaihtaa ja minkä kuvan antaa, joku nainen voi ottaa hyvinkin tosissaan. Kirsikka 🍒 nyt tietenkin ykkönen aina sen luulisi niidenkin ymmärtävän. Kiihtyvää on taas teidänkin sydänten vaihto. Mutta ois niitä muitakin emojeja tai joskus voi kirjoittaa ihan ilmankin. Ihan vinkkinä. Menettää merkityksensä joskus koko sydämet. Mut näin sivusta tämä. Uusi tuttavuus ei näytä joka tapauksessa olevan sydänten arvoinen tai menee sit jopa piruiluksi övereineen. Olet sinä ihme mies ei sua opi ikinä ymmärtämään edes täällä palstalla.

Joo tiedossa on mainitsemasi asiat sydänten suhteen. Kiitos.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo tiedossa on mainitsemasi asiat sydänten suhteen. Kiitos.

No loukkaantua saa tosiasioista mutta älä silti loppuelämäksi. Hyvää päivää silti ja omahan se on lopulta valintasi sydänten ja kaiken muunkin suhteen. Kuka ja mikä elämässä merkitsee. Mikä on vaan kissankultaa ja mikä ehkä oikeaa joku päivä, sitähän ei voi tietää kuin asioiden käy täällä sun palstalla. Kaikki ei loukkaa vaikka kirjoittaa muutakin kuin sydäntä. Sekin kannattaa muistaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No loukkaantua saa tosiasioista mutta älä silti loppuelämäksi. Hyvää päivää silti ja omahan se on lopulta valintasi sydänten ja kaiken muunkin suhteen. Kuka ja mikä elämässä merkitsee. Mikä on vaan kissankultaa ja mikä ehkä oikeaa joku päivä, sitähän ei voi tietää kuin asioiden käy täällä sun palstalla. Kaikki ei loukkaa vaikka kirjoittaa muutakin kuin sydäntä. Sekin kannattaa muistaa.

Uusi tuttavuus saa sydämiä kyllä toisaalla. Palstalla olevista en useimmistakaan tiedä yhtään mitään oikeasti. Eikä kaikkea täällä kannata ottaa niin vakavasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Uusi tuttavuus saa sydämiä kyllä toisaalla. Palstalla olevista en useimmistakaan tiedä yhtään mitään oikeasti. Eikä kaikkea täällä kannata ottaa niin vakavasti.

Uskotaan ei muuta kuin kaikkee hyvää sitten sulle ja sun läheisille ja tärkeille ihmisille!

• Anonyymi kirjoitti:

Uskotaan ei muuta kuin kaikkee hyvää sitten sulle ja sun läheisille ja tärkeille ihmisille!

Kiitos samoin.

• Anonyymi

Susi on aika herkkä loukkaantumisten suhteen ja myös kimpaantuu välillä hyvinkin helposti joten se ei oo henkkoht yleensä kellekään. Ainakaan täällä varmaan tosielämässä voi monet saada välillä tuta ja säikähtää. Voisin kuvitella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7526
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      77
      6494
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5244
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4595
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4256
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4065
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3938
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48