Eli mun nimellä ja mun osoitteeseen oli yritetty lähettää huumausaineita Hollannista. Jäivät tullissa kiinni ja sieltä tuli kirje että pitää ottaa yhteyttä. Soitin sinne ja siellä selitettiin että tällainen tosiaan oli löytynyt ja aine on nyt vielä tutkittava. Kuulusteluun pitää sitten kuulemma mennä, kun tutkimus valmistuu.
Itse en todellakaan ole tilannut mitään huumeita eikä minulla ole mitään muutakaan tietoa koko lähetyksestä. En koskaan ole käyttänyt huumeita. En todellakaan ymmärrä miten tällainen on voitu mun nimelle jo osoitteelle lähettää.
Ylimääräistä vaivaa ainakin tulee nyt kuitenkin. Onko tällainen kuinka yleistä, ja voiko tästä pahimmillaan seurata jopa tuomio syyttömänä?
Ahdistaa aika tavalla kun itse kuitenkin elänyt täysin rehellisesti ja lainkuuliaisesti
Mun osoitteeseen lähetetty huumeita
4
434
Vastaukset
- Anonyymi
No joo. Onhan joku voinut käyttää sinua kulissina, jos postisi jaetaan erilliseen laatikkoon. Sen kun vaan kyttää laatikkoa oletettuna tulopäivänä ja käy nappaamassa lähetyksen itselleen.
- Anonyymi
Joo, tai joku yrittää kiusata syystä jos toisesta.
Sinun postiosoitteeseen lähetetyt paketit eivät riitä tuomioon. Tai niin se pitäisi mennä. Muutenhan noita läheteltäisiin vaikka exille ;) - Anonyymi
Epäilyttäväähän tuo on kun selität eläneesi "täysin rehellisesti". Itse en ainakaan ole elänyt näin, onpa monta pysäköintisakkoakin tullut.
Jospa vain tunnustat tilauksesi, niin pääset helpommalla. - Anonyymi
Hei miten sun kävi. Meillä samantapainen lähetys tullut ja nyt poliisilta myös viesti. Mitä tapahtuu??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924