Kestävät piuhat

Anonyymi

Jos haluaa että ei käryä/kuumene piuhat niin tekee kuten minä, tekee kytkennän kolmella laivalla piuhalla, kytkee kaikki karvat yhteen jokaisessa puuhassa erikseen, tällaisen kytkennän tein klapisirkkelille.

19

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla varsinainen "puuhapete".

• Anonyymi

Runkkari hää on, huono siinäkin..

• Anonyymi

Mitähän oot mahtanut tehdä, kun laivoja jo kyketään???

• Anonyymi

Siis..kytketään kolmella vahvalla piuhalla eli otetaan kolme vahvaa piuhaa ja niistä kytketään yhteen ruskeat, siniset ja kevit, kyllä kestää, koko kolmen pihan nipun voi teipata yhteen jeesusteipillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis..kytketään kolmella vahvalla piuhalla eli otetaan kolme vahvaa piuhaa ja niistä kytketään yhteen ruskeat, siniset ja kevit, kyllä kestää, koko kolmen pihan nipun voi teipata yhteen jeesusteipillä.

Mikä on "vahva piuha"? Miksei samantien yhdellä "vielävahvemmallapiuhalla"?

• Anonyymi

Klapisirkkeli nyt niin erikoista tartte. 2.5mm2 yleensä riittää

• Anonyymi

Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.

"Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2."

Minun laskuopilla saa 2,25 mm piuhaa.

Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa.

Aloittaja voi sitten säästää vielä lisää irtisanomalla vakuutukset, tuollainen laiton kytkentä kun estää korvausten saannin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2."

Minun laskuopilla saa 2,25 mm piuhaa.

Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa.

Aloittaja voi sitten säästää vielä lisää irtisanomalla vakuutukset, tuollainen laiton kytkentä kun estää korvausten saannin!!

"Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa."

Minulla on varastossa satoja metrjä MK 0,75-piuhaa ja useita värejä.
        Jos laittaisi neljä piuhaa rinnan niin siitä tulisi enemmän kuin 2,5 mm2 ja jos vielä laittaisi samaan nippuun ruskean, mustan, sinisen ja kevin niin tuo kelpaisi ihan mihin tahansa asennukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa."

Minulla on varastossa satoja metrjä MK 0,75-piuhaa ja useita värejä.
        Jos laittaisi neljä piuhaa rinnan niin siitä tulisi enemmän kuin 2,5 mm2 ja jos vielä laittaisi samaan nippuun ruskean, mustan, sinisen ja kevin niin tuo kelpaisi ihan mihin tahansa asennukseen.

Nyt kun kerran noustaan ranejunaan niin mitä väliä sillä on mitä tekee? Käytä yhtä 0,1mm^2 johdinta kaikkeen. Kun sontaa lähtee tekemään niin tekee sen sitten kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun kerran noustaan ranejunaan niin mitä väliä sillä on mitä tekee? Käytä yhtä 0,1mm^2 johdinta kaikkeen. Kun sontaa lähtee tekemään niin tekee sen sitten kunnolla.

Aloittaja nimenomaan kehui tekevänsä nippujohtimen. Yksi johdin ei täytä määritelmää.
        Voit tietysti jatkaa matkustamista ranejunassa. Minulla on erilaiset kulkunuvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja nimenomaan kehui tekevänsä nippujohtimen. Yksi johdin ei täytä määritelmää.
        Voit tietysti jatkaa matkustamista ranejunassa. Minulla on erilaiset kulkunuvot.

Mikään tässä ketjussa ei täytä yhtään mitään määritelmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään tässä ketjussa ei täytä yhtään mitään määritelmää.

Määritelmän mukaan nippu yhteen kytkettyjä johtimia on nippujohdin.
        Tuommoisia nippujohtimia löytyy esimerkiksi 400 kV ilmajohdoista. Eivätkä ne ole havinaisia suurtaajuusmuuntajissakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määritelmän mukaan nippu yhteen kytkettyjä johtimia on nippujohdin.
        Tuommoisia nippujohtimia löytyy esimerkiksi 400 kV ilmajohdoista. Eivätkä ne ole havinaisia suurtaajuusmuuntajissakaan.

Montako 0,75 neliön johdinta aloittaja ajatteli suurjännitemuuntajaansa pistää?

• Anonyymi

Mulla onkin itsetehty klapisirkkeli joten ei ole mikään rimpula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kolme 2.5mm2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kolme 2.5mm2

Siksi noin kun ei ole muita kaapeleita.

• Anonyymi

Minulla on nipussa kahdeksan 3x6mm2 johtoa. Kevit jätin kytkemättä ja katkoin juuresta, kun ei niitä mahtunut kytkemään, mutta hyvin toimii ilman keviäkin. Turha johto siis.

• Anonyymi

Siis laivoilla käytetään klapisirkkeliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4398
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2541
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe